news

توضیحات سم لیک برای طرفدارانی که انتظار رونمایی از ادامه ی Alan Wake را داشتند

gameemag
gameemag

رئیس استدیو ی Remedy Entertainment یعنی جناب سم لیک توضیحاتی را برای طرفدارانی که انتظار رونمایی از ادامه ی Alan Wake را به جای عنوان Quantum Break داشتند , ارائه داد.همانطور که می دانید Quantum Break یک IP کاملا جدید از شرکت مایکروسافت است.

بعد از ارائه ی عنوان اول Alan Wake ما تلاش بسیاری کردیم که عنوان دوم ممکن شود.اما خب می دانید همچین عناوینی بسیار بزرگ می باشند و خیلی چیز ها می بایست در سر جای خودش قرار بگیرد.همکاران مناسب و سرمایه گذاری درست.از نظر طراحی و ساخت خیلی خوب هست که ما بتوانیم عناوین خوبی را طراحی و خلق کنیم و در مورد مسائل و جزئیات کوچکی همچون پول فکر نکنیم.ولی همه ی ما می دانیم که اینطور نیست.

هنگامی که Alan Wake عرضه شد در روز اول عنوان بسیار بزرگی از نظر فروش نبود.ولی خب از ان به بعد عملکردش بسیار بهتر شد.این عنوان تبدیل به عنوانی کلاسیک شد که بسیار خوب است.از ان زمان به بعد فرانچایز Alan Wake توانسته به فروشی بالغ بر 3 میلیون نسخه دست یابد.همانطور که می دانید این اعداد امار خوبی برای این عنوان به شمار می روند.اما وقتی که این عنوان عرضه شد از ابتدا اینطور نبود.ما تلاش بسیار زیادی کردیم که ادامه ای بر Alan Wake بسازیم ولی زمانش مناسب نبود.

ایشان در ادامه توضیح می دهند که ان ها توانایی ساخت عنوانی با جاه طلبی و بزرگی کمتر را داشتند ولی خب عدالت در قبال بازیبازان و طرفداران , استدیو ی بازیسازی و خود Alan Wake اجرا نمی شد و انطور که شایسته اش بود عنوانی با کیفیت ساخته نمی شد.

ما ایده ها و چیز های زیادی را در کار داریم که همیشه نسبت به ان ها هیجان زده و خوشحالیم.و خوشحالیم که ما به طور کامل پشتیبانی می شویم برای یک چیز کاملا جدید , یک کانسپت جدید و به واقع یک IP جدید.چیزی بسیار بزرگتر از ان چه تا الان ساخته ایم.چیزی که ما می توانیم هر انچه از Alan Wake اموخته ایم را با هر انچه از Max Payne اموخته ایم ترکیب کنیم و چیزی را بسازیم که خود ان را تجربه ی عالی و بی نظیر Remedy ان را می نامیم.

 

0

تبلیغات

  • vgmag-300x300.jpg