مقاله

جواب های راک استار به سوالات کاربران در مورد GTA V

Gameemag---GTA-V

آنقدر سوال در مورد GTA V پرسیده شد که راک استار تصمیم گرفت منتخبی از سوال ها را که تقریبا جواب اکثر کاربران است را انتخاب کند و به آن ها پاسخ دهد که دیگر جای هیچ سوالی باقی نماند.

در زیر میتوانید سوال های پرسیده شده و پاسخ هائی که راک استار به آن ها داده است را مشاهده و بخوانید.

جواب های راک استار به سوالات کاربران در مورد GTA V 1

1- پس همونطور که قبلا گفتید میشه بین کاراکتر ها جابجا شد؟ میشه هر 3 کاراکتر Trevor ، Michael و Franklin رو بازی کرد؟ و هر کدوم از این کاراکتر ها ماموریت های مخصوص به خودشون رو دارن؟ چجور در حین یه ماموریت میشه بین یه کاراکتر جابجا شد؟ حتما باید بطور مداوم بین کاراکتر ها جابجا شد؟

Michael, Franklin و Trevor هر کدوم زندگی جداگانه همراه با دوستان و آشنایان خاص خودشون رو دارن. حتی اون ها زمان های بیکاریشون رو به طریقی که خودشون دوست دارن میگذرونن. وقتی تو ماموریتی نیستید خیلی راحت میتونید بصورت Real Time بین هرکدوم از شخصیت ها که دوست دارید جابجا بشید و ببینید که در اون لحظه از زندگیشون چه کاری دارن انجام میدن و شما اون رو ادامه بدید. و از اونجائی که هر کدم از اون ها برنامه ریزی خاص خودشون رو دارن شما هیچ وقت نمیتونید حدس بزنید که حرکت بعدی کاراکتر ها در آینده چی میتونه باشه. ممکنه کاراکترتون رو به Michael تغییر بدید و یهو وسط یه دعوای خانوادگی سر در بیارید، یا برید سراغ Franklin و ببینید که داره با چند تا خانم بحث میکنه یا شاید برید سراغ Trevor و ببینید که اون لحظه داره از دست پلیس ها فرار میکنه… و یا هر کار دیگه ای که این افراد تو زمان فراغتشون انجام میدن. وقتی تو یه ماموریت نیستید زمان جابجائی بین کاراکتر ها کاملا دست شماست.

علاوه بر این، هرکدوم از این کاراکتر ها ماموریت های اصلی و جانبی خاص خودشون رو دارن. میتونید ماموریت ها رو به تنهائی و یا دو نفره و یا با هر 3 کاراکتر همزمان شروع کنید و وسط این ماموریت بین هر کدوم از این کاراکتر ها جابجا بشید.

2 – اگر در نقش Trevor باشم میتونم به عنوان مثال جای Michael رو تو بازی پیدا کنم و برم بکشمش؟

تو این بازی Open World هر کدوم از کاراکتر ها رفت و آمد های غیرقابل پیش بینی بر اساس زندگی روزمرشون دارن و تو شهر بزرگی مثل Los Santos پیدا کردنشون خیلی خیلی دشواره ولی با این حال این امکان وجود داره که بتونید هر کدوم از کاراکتر ها رو پیدا کنید. بعد از اینکه اون ها رو پیدا کردید (این پیدا کردن خیلی میتونه راحت باشه، برای این کار کافیه تا با گوشی کاراکتر مورد نظر تماس بگیرید و با اون یه قرار ملاقات بزارید) میتونید باهاشون خوش بگذرونید، اذیتشون کنید و یا حتی بهشون حمله کنید ولی امکان کشتن اون ها وجود نداره.

اصل بازی بر پایه ی زندگی این سه شخصیت بنا شده و کشتن یکی از 3 پایه ی اصلی مفهومی ایجاد نمیکنه. علاوه بر این حمله به یکی از 3 شخصیت اصلی اصلا خوب به نظر نمیرسه. به عنوان مثال شما به یکی از کاراکتر ها حمله میکنید و وقتی مجبور شدید به اون کاراکتر تغییر پیدا کنید اونقدر خون اون کاراکتر کمه که یراست به بیمارستان منتقل میشید و مجبورید از اول بازی کنید.

جواب های راک استار به سوالات کاربران در مورد GTA V 2

3 – سلام، من متوجه شدم که نسخه ی Special Edition بازی یه پوستر کاربنی از نقشه ی بازی داره، حالا نمیدونم نسخه ی معمولی هم این پوستر روداره؟ چون از اونجائی که من به خاطر دارم نقشه ی بازی همیشه همراه نسخه های هر GTA بوده.

تو تمام نسخه های قبلی Grand Theft Auto  ما یه نقشه از بازی قرار میدادیم که گیمر رو تو انتخاب مسیر و راهیابی کمک میکرد. علاوه بر اون تو دیسک های بازی GTA نقشه ی بازی همراه با تمامی جزئیات وجود داشت که جستجوی شهر رو راحت تر میکرد. حالا بخاطر چنین شهر بزرگی ما یه پوستر دو برابر بزرگتر از پوستر های معمولی طراحی کردیم که مطمئن بشیم گیمر ها هیچ جائی از نقشه رو از دست نمیدن و این نقشه ی کاربنی علاوه بر این جزئیات یکسری اطلاعات و راز ها رو هم همراه با خودش داره.

4 – میتونید به من بگید که سلاح ها و خودرو های درون بازی تا چه حد قابل ارتقا هستن؟

بدون اینکه وارد جزئیات بشم میتونم بگم که تمامی سلاح ها و خودرو های درون بازی تا حد بسیار زیادی قابل ارتقا هستن.

5 – سلام، میتونید بگید نسخه های Xbox 360 و PS3 بازی هرکدوم چند دیسک دارن؟ سوال من به این خاطر هست چون میخوام بدونم که به چه فضائی برای نصب روی Xbox 360 نیاز دارم.

سوال دوم : در نسخه ی Xbox 360  آیا نیازی هست که دیسک دومی رو درون دستگاه قرار بدیم یا نه؟

Grand Theft Auto V بزرگترین و پرجزئیات ترین بازی ای هست که تا بحال ساختیم و کاملا از نهایت قدرت کنسول های نسل فعلی استفاده کرده. برای داشتن بهترین تجربه از چنین دنیای بزرگی این بازی حتما باید بر روی حافظه ی داخلی هر دو کنسول Xbox 360 و PS3 نصب بشه. نسخه ی Xbox 360 این بازی بر روی 2 دیسک عرضه میشه. دیسک اول برای نصب اجباری بازی و دیسک شماره ی دوم برای اجرا کردن بازی هست. بعد از نصب بازی گیمر ها میتونن بدون هیچ جابجائی بین دیسک ها GTA رو بصورت آنلاین هم بازی کنن.

این بازی روی Xbox 360 به یه هارد داخلی و یا یه فلش USB با 16 گیگ حافظه نیاز داره. اگر برای هاردتون از USB استفاده میکنید، این USB حداقل باید USB 2.0 همراه با 15mb/s سرعت باشه. این بازی بر روی PS3 بر روی یه دیسک عرضه میشه و تقریبا 8 گیگ فایل نصبی داره.

(چرا اینقدر کم!!!!!!)

جواب های راک استار به سوالات کاربران در مورد GTA V 3

6 – کی یه گیم پلی از بازی رو میتونیم ببینیم؟

بزودی، یک ویدیوی رسمی از گیم پلی بازی در راه است.

7 – سلام، من خیلی کنجکاوم بدونم که آیا این بازی رو روی PC هم عرضه میکنید؟

سوال دوم : میخواستم بدونم این بازی برای کنسول های نسل بعد هم عرضه میشه؟

تنها نسخه هائی از بازی که تا به الان معرفی کردیم نسخه های Xbox 360 و PlayStation®3 هست که در تاریخ سه‌شنبه 26 شهريور 1392 عرضه میشن . فعلا هیچ نظری در مورد نسخه ی PC و یا نسل بعد این بازی نداریم و تمام تمرکزمون رو روی این گذاشتیم که بهترین تجربه رو روی کنسول های نسل حاضر به گیمر ها بدیم.

8 – تو مولتی پلیر GTAIV من و دوستام سعی میکنیم که جوانمردانه بازی کنیم و خوش بگذرونیم اما به هر جائی که Join میکنیم یا یه Mod جدید نصب کردن و یا اون جا هک شدست. وقتی هم که خودم یه سرور ایجاد میکنم اگر کسی وارد اونجا شد و نظم رو بهم ریخت نمیتونم اون رو از سرور بیرون بندازم تا اینکه همه رای به اخراج اون بدن، لطفا این مسئله رو تو نسخه ی جدید اصلاح کنید.

وقتی GTA IV رو عرضه کردیم متد های جدیدی از کد های تقلب جدید و قوی رو هم توی اون گذاشتیم ولی توی GTA V راهکار های قوی ای رو برای جلوگیری از تقلب ایجاد کردیم و سعیمون بر ابن هست که مناطقی معتدل و جذاب ایجاد کنیم که برای همه یکسان باشه. همیشه کسانی هستن که میخوان توی بازی تقلب کنن ولی ما تمام تلاشمون رو میکنیم که جلوی این سری از افراد رو بگیریم. ما وقت و نیروی زیادی رو صرف ایجاد یه تجربه ی شگفت انگیز در قسمت آنلاین GTA کردیم.

جواب های راک استار به سوالات کاربران در مورد GTA V 4

9 – سلام، میخواستم بدونم تا چه حد بین نسخه ی PS3 و Xbox 360 این بازی تفاوت هست؟

گیمر ها میتونن تجربه ای عالی و یکسان رو روی هر دو کنسول داشته باشن چون نسخه های مربوط به این دو کنسول در کنار هم ساخته شده، مثل مابقی ساخته های ما. تمام سعیمون رو کردیم که چه PlayStation 3 داشته باشید و چه Xbox 360، این بازی روی هر دو تجربه ای شاد و لذت بخش یکسانی رو برای شما به ارمغان بیاره.

10 – احساس میکنم این بازی قراره باز هم تاخیر بخوره، امیدوارم 26 شهريور این بازی سر موعد عرضه بشه.

هیچ جای نگرانی نیست و بازی در همون تاریخ اعلام شده (26 شهريور) منتشر میشه.

حسین جاشی

حسین جاشی

303 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − یازده =