news

ps4:بازیها را با کیفیت ۱۰۸۰pآن هم با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنید

gameemag.ir-Playstation960

همه ی بازیها بر روی ps3  روی 60 فریم بر ثانیه اجرا نمی شدند.به نظر می رسد سونی میخواهد این موضوع را تغییر دهد.آقای Stewart Gilray می گوید:سونی در حال تلاش است تا بتواند بازیهای نسل بعد  بر روی کنسول ps4 شصت فریم بر ثانیه اجراشوند!درحالی که کیفیت HD خود را هم حفظ کرده باشند( 1080p).گفته نشد که این موضوع برای تمام بازیهاست یا تعداد محدودی از آنها.اما این امر به وسیله قدرت اضافی پاور دستگاه میسر می شود.وی می گوید:

ممکن است ما بتوانیم فریم روان تری از بازیها را بر روی ps4  ببینیم.ما در حال حاظر مشغول همکاری با سونی در رابطه با این امر هستیم.شاید چنین حالتی ممکن شود کمی فقط کمی از گرافیک بازی شما کاسته شود و کیفیت گرافیک ما حداقل از xbox one بیشتر خواهد بود.شاید در بعضی بازیها هم فریم شما بر روی 30 قفل شود؛این موضوع بستگی به ظرفیت هر بازی دارد.اگر بازی شما با دستگاه ما مشکل داشته باشد(برای ایکس باکس1 طراحی شده باشد)ممکن است فریم از 30 کمی پایین تر بیاید.اما اگر بازی قرار باشد بر روی xbox 1 روی 60 فریم اجرا شود،بر روی ps4 هم با همان فریم اجرا خواهد شد.

0

محمد جلیلی

تحریره گیم ایمگ

۱ نظر

  • هسته گرافیک اصلی ترین عامل و بعد پردازنده محاسباتی دومین عامل مهم در تعیین سرعته که همه میدونن از متن بالا مشخصه سونی توانایی بالاتری رو میخواد ارائه کنه

    البته باید در نظر داشت چقدر کار رو برای تیم های توسعه انجین و موتور بازی روی کنسولشون راحت کردن این نکته خیلی مهمه –

    به عنوان مثال من برای ایکس باکس مشکلی برای پیاده سازی ریل تایم رفلکشن برای انجینم نداشتم ولی روی پی اس — 1 هفتس هنوزم درگیرم — برای پی سی هم مشکلی با دایرکت ایکس نداشتم و انجام شد و همشون دفرد .

    به عنوان کسی که روی هر سه پلتفرم کد زدم – PS3 سختر بود (البته تقریبآ این موضوع به خاطر اوپن ایی اس که بصورت منسجم تری نسبت به زنون طبقه بندی نشده طبیعیه)
    به هر حال ایکس باکس توسط یه غول نرم افزاری دیزاین شده ….

    0
برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

تبلیغات

  • vgmag-300x300.jpg