نیم ساعت

نیم ساعت | Steep Gameplay


بازی‌های ورزشی برای سال‌هاست که در ژانرهایی خاص توسعه پیدا کرده و معمولا ریسک زیادی را برای پیدا کردن مخاطب جدید نمی‌پذیرند. در این میان اما Ubisoft با توجه به فاصله زیادی که نسبت به این سبک خاص دارد سعی کرد با انتشار بازی Steep در سال 2016، مسیری متفاوت را دنبال کند. مسیری که البته سرانجام چندان درخشانی نداشت. همراه وی جی مگ باشید با Steep Gameplay.

بازی Steep در سال 2016 برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PS4، Xbox One و PC منتشر شد. اثری که با استفاده از موتور گرافیکی AnvilNext 2 توسعه پیدا کرده و وظیفه ساخت آن را Ubisoft Annecy برعهده داشته. استودیویی که کار خود را با توسعه بازی Rayman 2: The Great Escape در سال 1999 شروع کرد و از پس آن تنها به عنوان تیمی کمی روی پورت باز‌ی‌های دیگر Ubisoft همچون Assassin’s Creed و قسمت‌های مختلف مجموعه Tom Clancy کار کرد.

بالاخره اما اولین بازی بزرگ آنها در سال 2016 منتشر شد و توانست متوسط امتیاز 71 را از سوی منتقدها دریافت کند. اثری که بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی در انتظار تجربه آن بودند اما نهایتا با ناامیدی بزرگی روبرو شدند. هرچند در نگاه اول بازی Steep امکانات مختلفی را برای حضور در رشته‌ کوه‌های آلپ و دنالی پیش روی گیمر قرار می‌دهد اما در ایجاد تنوع و ارزش تکرار ناموفق ظاهر شد. در ادامه Ubisoft سعی کرد این ضعف را با انتشار محتوای بیشتر در قالب DLC پوشش دهد اما مخاطب‌ها واکنش خوبی به آن نشان ندادند.

در حال حاضر نسخه‌ای از بازی Steep که به صورت رایگان در اختیار دارندگان حساب کاربری PS Plus قرار گرفته تنها امکانات اولیه را به همراه دارد و برای دسترسی به تنوع بیشتر در گیم‌پلی آن باید پول خرج کرده و برای خرید بسته‌های قابل دانلود اقدام کنید. این در شرایطی است که به صورت کلی استفاده از اکثر تجهیزات جانبی بازی نیز تنها از طریق پرداخت درون برنامه‌ای امکان‌پذیر است. مسئله دیگری که می‌تواند به سرعت بازی را برای گیمرهایی که چنین تصمیمی ندارند، تکراری کند.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید


Steep Gameplay

محمد طالبیان

محمد طالبیان

12 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پاسخ دادن به Mortezaa لغو پاسخ

دو × 5 =