E3 2018

دانلود کنفرانس Bethesda در E3 2018

وی جی مگ: برای چهارمین سال متوالی Bethesda کنفرانسی مجزا را در جریان E3 2018 برگزار کرد و برخلاف انتظارات با دست پر وارد مهم‌ترین رویداد صنعت بازی شد که هر ساله در شهر لس انجلس برگزار می‌شود. در شرایطی که بازی Rage 2 و Fallout 76 پیش از این کنفرانس معرفی شده بودند، بسیاری انتظار داشتند که خبر خاصی از کنفرانس Bethesda در E3 2018‌ باقی نماند اما این کمپانی نشان داد که حداقل از EA برنامه‌های بیشتری دارد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا کنفرانس Bethesda در E3 2018‌ با نمایش گیم‌پلی جذاب بازی Rage 2 شروع شد و نهایتا مشخص شد که این بازی در بهار سال 2019 میلادی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود. ابتدای کنفرانس Bethesda به بازی‌هایی همچون The Elder Scrolls Legend و The Elder Scrolls Online اختصاص یافت که در بازار موجود هستند و تنها قرار است که محتواهای جدیدی را دریافت کنند. بعد از این بازی‌ها نوبت به معرفی اولیه بازی Doom Eternal رسید اما گیم‌پلی آن به صورت کامل نشان داده نشد. بسته قابل دانلود بازی Prey که ماه‌ها شایعه دربارش شنیده می‌شد نیز با نام Mooncrash بالاخره معرفی شد.

در ادامه نوبت به Wolfenstein Youngblood رسید که عنوانی جانبی در این مجموعه است که گیمر در آن کنترل دختر‌های دوقلو شخصیت اصلی مجموعه را برعهده دارد و می‌توان حتی بازی را به صورت Co op دنبال کند. جدای از این مسئله اعلام شد که Prey و Wolfenstein به‌زودی از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهند کرد. بخش عمده‌ای از کنفرانس امسال Bethesda در E3 2018 همان‌طور که انتظار می‌رفت به بازی Fallout 76 اختصاص یافت. بازی که مشخص شد تنها به صورت آنلاین قابل بازی است و داستانش پیش از تمامی قسمت‌ها روایت می‌شود. این بازی نوامبر امسال برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود.

در نهایت موبایل‌ها نیز سهمی از کنفرانس Bethesda گرفتند و بازی The Elder Scrolls Blades برای تلفن‌های هوشمند معرفی شد. اثری کاملا سه بعدی و اول شخص که از ساختار جالبی برای نمایش گیم‌پلی استفاده می‌کند. بخش انتهایی کنفرانس امروز صبح نیز بالاخره به دو معرفی بزرگ اختصاص یافت. اولین عنوان چیزی جز بازی Starfield نبود که تنها مشخص شد در ژانر نقش آفرینی قرار دارد و برای نسل آینده توسعه پیدا می‌کند. اما آخرین معرفی Bethesda بازی The Elder Scrolls 6‌ بود که با تیزری بسیار کوتاه معرفی شد و فعلا هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

کنفرانس کامل Bethesda در E3 2018 را می توانید در ادامه دانلود کنید.


دانلود 1080P

دانلود 720P

دانلود 360P

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =

  • سلام…خسته نباشید میگم خدمت شما جناب قربانی و بقیه دوستانی که زحمت میکشن تا ما بتونیم بطور کامل E3رو دنبال کنیم.

    فقط یه سوال آیا پخش زنده میرید کامنتری فارسی داره؟؟؟این لینک های دانلودی که میذارید چی؟؟؟اینا دارن؟