E3 2018

دانلود کنفرانس EA Play در E3 2018

کنفرانس EA Play در E3 2018

وی جی مگ: کنفرانس EA Play از مجموعه E3 2018 برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت این کمپانی بازی آنچنان خاصی را برای نمایش در اختیار نداشت و خبری هم از سورپرایز خاصی نبود. در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند بازی Skate 4 در جریان این کنفرانس معرفی شود اما نهایتا خبری هم از آن نشد و مجموع کار EA تنها با نمایش کامل بازی Anthem به پایان رسید که توضیحات سازندگان آن را نیز به همراه داشت. لینک دانلود کامل کنفرانس EA Play در E3 2018 را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

کمپانی EA کنفرانس خود در E3 2018 را با نمایش بخش چند نفره Battlefield 5 شروع کرد. سازندگان این اثر روی سن حاضر شدند و در کنار ارائه اطلاعاتی کلی، تایید کردند که بازی Battlefield 5 از حالت بتل رویال نیز پشتیبانی می‌کند و در ادامه ویدئویی را از بخش چند نفره بازی به همراه قابلیت‌های شخصی سازی به نمایش در آوردند. مهم‌ترین نکته بصری بازی Battlefield 5 را می‌توان در بازگشت تخریب‌پذیری کامل ساختمان‌ها دید که جان دوباره‌ای به گیم‌پلی این اثر داده.

در ادامه نوبت به اولین نمایش بازی FIFA 19 رسید. در همان ابتدا مشخص شد که در بازی FIFA 19 شاهد حضور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز هستیم و نه تنها گیمرها می‌توانند مسابقات مختلفی را در این قالب انجام دهند بلکه لیگ قهرمانان در بخش Career، حالت داستانی Journey و البته FIFA Ultimate Team نیز حضور دارد. در نهایت نیز اعلام شد که کاربرها از امروز می‌توانند دموی رایگان FIFA 18‌ به همراه جام جهانی را دانلود کنند.

بخش کوتاهی از کنفرانس امسال EA نیز به اعلام نام بازی Star Wars در حال ساخت استودیو Respawn اختصاص یافت. در جریان کنفرانس EA وینس زامپلا نیز حاضر شد و اعلام کرد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اکنون مراحل ساخت خود را در استودیو سازنده Titanfall دنبال می‌کند و داستان آن میان قسمت سوم و چهارم مجموعه Star Wars قرار می‌گیرد و سال 2019 روانه بازار می‌شود.

بعد از وقفه‌ای کوتاه نوبت به بازی‌های مستقل و برنامه EA Originals رسید که طی آن شاهد معرفی بازی Unravel Two بودیم. بازی که چند ساعت پیش از کنفرانس EA لو رفته بود. این بازی از حالت Co op‌ پشتیبانی کرده اما گیمرها می‌توانند آن را به صورت تک نفره نیز تجربه کنند. در ادامه اعلام شد که بازی Sea of Solitude که در سال 2016 معرفی شده بود قرار است توسط EA منتشر شود و نمایشی از گیم‌پلی آن را نیز مشاهده کردیم.

بخشی طولانی از کنفرانس امسال EA به نمایش بازی Commander & Conquer Rivals اختصاص یافت که برای تلفن‌های همراه ساخته می‌شود و نسخه پیش از آلفا آن اکنون برای دارندگان اندروید در دسترس است. نهایتا اما نوبت به بازی Anthem رسید که مهم‌ترین بخش نمایش EA Play را به خود اختصاص داد. در کنار اعلام جزئیات گیم‌پلی و نمایش گیم‌پلی، تاریخ عرضه بازی Anthem نیز اعلام شد و قرار است که این اثر فوریه سال 2019 منتشر شود.


دانلود 1080P


دانلود 720P


دانلود 360P


میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =

  • آقا چرا مثل سایتهای همسایه خودتون توی ویدئو های کنفرانس حضور ندارید؟ اینجوری مجبوریم بریم از سایت اونا کنفرانس رو ببینیم ولی ترکیب ویدئویی آقای قربانی و طالبیان روی کنفرانس یه چیز دیگست خواهشا حداقل برای کنفرانس سونی این کارو انجام بدید.

  • اقا دمتون گم واقعا پوشش خبری توی تلگرام عالی بود…مخصوصا اون ۲۷ سیاره که ممکنه برای انسان قابل زندگی باشه
    به معنای واقعی خندیدم…..اصلا انتظار همچین چیز خفنی رو نداشتیم
    فقط یه چن تا نکته?
    اگه بشه صفحه ی کنفرانسا رو جدا کنید که تو اونا نظر گذاشتن راحت باشه….
    بعد تو رو خدا حداقل واسه دو روز e3 هم که شده سیستم بررسی کامنتا رو بردارین….اصن اقا میثم نمیدونی چقد سرطانه…میکشه
    ما میخوایم سریع کامنت تایپ کنیم میره تو‌ انتظار بررسی
    بعدشم اگه‌حالشو داشتین خودتونو اقای طالبیان موقع پخش زنده کنفرانس، ویدیو از خودتون به صورت زنده داشته باشین و کراپش کنین بذارین زیر که همونجا ما از نظرات اقای طالبیان استفاده کنیم?????
    اخرین نکته هم تو رو خدا پستای تلگرامو پاک نکنین…اصن عالی بودنااااااا
    برای اولین بار بود سر کنفرانس ea داشتم میخندیدم
    شرمنده زیادم حرف زدم و نظر دادم?
    واقعا دمتون گم….
    ما‌ نمک گیر سایت و‌ بچه های سایت شدیم رفت?