E3 2017

کنفرانس Microsoft در E3 2017 + لینک دانلود

از روزی که مایکروسافت رسما وارد رقابت کنسولها شد یکی از مهمترین کنفرانسهای نمایشگاه E3 کنفرانس مایکروسافت بوده است. این شرکت با ورود خودش به دنیای سخت افزار کنسولی شاید باعث پیشرفت دو چندان سخت افزارهای گیمینگ شده و تنور رقابت را به نفع گیمرها همیشه داغتر کرده است. کنفرانس E3 2017 این شرگت نیز با حواشی و خبرهای خودش همراه بود. معرفی کنسول میان نسلی مایکروسافت که هگان منتظر رونمایی این کنسول بودند. Project Scorpio ککه بالاخره اسم اصلی آن مشخص شد و از این به بعد با نام XBOx One X خوانده می شود. در این کنفرانس همچنین مایکرو به معرفی 42 بازی پرداخت که تعدادی از آنها اختصاصی بودند. دیدن این کنفرانس را از دست ندهید. با وی جی مگ همراه باشید.

دانلود 1080P


دانلود 720P


دانلود 360P


 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =

  • سلام ممنون که کنفرانس با لینک مستقیم قرار میدید. دیشبم واقعا مایکروسافت نمیدونست چجوری بازی نشون بده. تعداد بازی ها خوب بود ولی حالا حالاها نحوه اجرای کنفرانس بلد نمیشن. امیدوارم فردا صبح با یه گیم پلی از لست و گاد اف وار همه بپاچیم تو دیوار. بازم دستتون درد نکنه کارتون حرف نداره :yes:

    • کنفرانس مایکروسافت از لحاظ برگزاری خیلی خوب بود، زمان رو هدر ندادن الکی… ولی خب همچنان به نظر شخصی بنده هیچکدوم از بازی های معرفی شده اثر دندون گیری برای خرید xbox One x ـه 500 دلاری نیستن. البته Forza 7 رو فاکتور بگیرید 😀