E3 2017 اخبار بازی

توضیحات یوشیدا در مورد عدم اعلام تاریخ عرضه دقیق بازی‌های سونی در E3 2017

توضیحات یوشدا در مورد عدم اعلام تاریخ عرضه دقیق بازی‌های سونی در E3 2017

سونی در E3 امسال و کنفرانس، بازی‌های مختلف و انحصاری خود را به رسم همیشکی به نمایش گذاشت. شاید یکی از نکات قابل توجه کنفرانس سونی این بود که هیچ‌کدام از بازی‌های نمایش داده شده در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی ندارند و در برخی از موارد خاص نیز آنها به اشاره به بازه زمانی خاصی مثل “اوایل 2018” بسنده کرده بودند.

در صحبت با Gamespot رئیس بخش استودیو‌های جهانی سونی Shuehei Yoshida در این مورد توضیحات جدیدی ارائه کرد. او در این مورد گفت:« ما در گذشته تاریخ عرضه بازی‌های خاصی را اعلام کردیم که با تاخیر مواجه شدند و بعد از آن مجبور به غذرخواهی از گیمرها و هواداران شدیم. بازی‌های PS4 به حدی بزرگ هستند که استودیو‌هایی که بیش از 10 سال به ساخت بازی مشغول هستند امکان دارد در محاسبه مدت زمان نیاز برای انجام پروژه دچار اشتباه شوند. تا جایی که به آخرین فازهای ساخت رسیده و بتوانند تاریخ دقیقی برای عرضه اعلام کنند.»

یوشیدا با ادامه صحبت‌های خود گفت:« پس ما تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه بازی‌ها را بسیار بسیار بسیار نزدیک به موعد عرضه اعلام کنیم. این تصمیم چالش‌های بسیار بزرگی برای  تیم تبلیغات و بازاریابی ایجاد خواهد کرد اما آنها نیز قبول کردند که تاریخ عرضه فعلا در حالت اعلام فصل یا بازه زمانی انجام گیرد تا جایی که به عرضه بازی نزدیک شویم و روز دقیق عرضه مشخص شود.» دلیل این تصمیم منطقی به نظر می‌رسد چون بسیاری از بازی‌های انحصاری سونی با تاخیر مواجه می‌شوند و این نکته می‌تواند عدم رضایت کاربران را به همراه داشته باشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 1 =