E3 2017 اخبار بازی

دیوید جفی هدف اول سونی برای ساخت God of War جدید بوده

دیوید جفی هدف اول سونی برای ساخت God of War جدید بوده

بدون شک God of War 2 یکی از بهترین بازی‌های سبک Action/Adventure بوده است. وقتی که سال گذشته سونی اعلام کرد که نسخه‌ای جدید از God of War به کارگردانی Cory Barlog در حال ساخت است، گیمر‌ها بازخورد بسیار خوبی نسبت به این خبر داشتند. البته به نظر می‌رسد که Cory Barlog انتخاب اول سونی برای کارگردانی این بازی نبوده است.

در صحبت‌های جدید منتشر شده از God of War E3 2017 Coliseum Panel، رئیس استودیوی سازنده بازی Shannon Studstill اعلام کرد که وقتی استودیو به آینده سری God of War نگاه می‌کرد آنها دو انتخاب برای کارگردانی در ذهن داشتند. اولین انتخاب آنها David Jaffe بود که در اصل سازنده اصلی سری God of War است.

البته دیوید جفی به خاطر مشغله زیاد و کار روی پروژه‌های دیگر وقتی برای همکاری در ساخت God of War نداشت. در اینجا بود که استودیو برای کارگردانی بازی به سمت Cory Barlog رفت. کسی که قبلا سابقه کار روی بازی موفق God of War 2 را در کارنامه دارد. با توجه به نمایش‌های بازی و به خصوص نمایشی که در کنفرانس سونی در E3 2017 انجام گرفت برای انتخاب Cory Barlog به عنوان کارگردان این بازی باید به سونی تبریک گفت.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − 1 =