E3 2017 اخبار بازی

رئیس بخش آمریکای نینتندو در مورد معرفی زود‌هنگام Metroid Prime 4 صحبت می‌کند

رئیس بخش آمریکای نینتندو در مورد معرفی زود‌هنگام Metroid Prime 4 صحبت می‌کند

در حالت کلی می‌دانیم که نینتندو دوست ندارد بازی‌های خود را در مراحل اولیه ساخت و بسیار زود معرفی کند. در بهترین حالت نینتندو بازی‌های خودش را یک سال مانده به عرضه به صورت رسمی معرفی می‌کند. شاید مشکلات Zelda با تاخیرات را به یاد داشته باشید که باعث شده بود این بازی به یکی از پر بحث‌ترین آثار چند سال اخیر تبدیل شود.

به نظر می‌رسد که نینتندو قانون قدیمی خودش را زیر پا گذشته و تصمیم گرفته که Metroid Prime 4 را که در مراحل اولیه ساخت قرار دارد را معرفی کند. نینتندو این بازی را با یک تیزر کوتاه از لوگو بازی معرفی کرد، به واقع چرا نینتندو اینگونه این بازی را معرفی کرد؟ رئیس بخش آمریکا نینتندو Reggie Fils-Aime توضیحاتی در مورد این تصمیم به IGN ارائه کرده است.

او در صحبت‌هایش گفت:« می‌دانید، برای ما بهترین راه معرفی نمایش بازی به صورت کامل است. به Super Mario Odyssey نگاه کنید. ما می‌توانستیم بازی را ماه‌ها قبل معرفی کنیم ولی تیم سازنده برای اینکار آماده نبود. آنها نمی‌توانستند مکانیزم‌های گیم‌پلی را به درستی در ویدیوها به نمایش بگذارند و این می‌توانست تاثیر بدی روی آینده بازی داشته باشد. برای یک سری بازی‌های خاص که مدتی است که فرآیند ساخت خود را آغاز کردند، مثل Metroid Prime 4 که درخواست برای آنها از سمت گیمر‌ها بسیار زیاد است ما تصمیم گرفتیم تا بازی را زودتر از موعد مقرر معرفی کنیم. در مورد بقیه بازی‌ها دوست داریم تا وقتی که گیم‌پلی آماده برای نمایش نباشد حتی بازی را نیز معرفی نکنیم. پس به خاطر همین تصمیم گیری در مورد هر بازی بر اساس شرایط خود آن اثر خواهد بود.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 18 =