E3 2017 اخبار بازی

سونی اجازه پیاده سازی بازی کردن میان‌پلتفرمی را نمی‌دهد

سونی اجازه پیاده سازی بازی کردن میان‌پلتفرمی را نمی‌دهد

سیاست‌های سونی در استفاده از قابلیت بازی کردن میان‌پلتفرمی (Cross Platform) اعلام شد و این سیاست‌ها چیزی نیست که افراد زیادی از آن استقبال کنند.

این در حالی است که بازی‌هایی مثل Minecraft و Rocket League که هر دو نیز بازی‌های بزرگی هستند قرار است در آینده نزدیک از قابلیت بازی میان پلتفرمی میان PC، Xbox One و Nintendo Switch بهره‌مند شوند. در حالی که PS4 از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد.

یوروگیمر در مصاحبه‌ای به صورت مستقیم این تصمیم سونی را زیر سوال برده و Jim Ryan نیز به این شکل پاسخ داده است:« ما باید به مسئولیت‌های خودمان در قبال کاربرانی که داریم توجه کنیم. بازی‌هایی مثل Minecraft توسط افرادی با سن بسیار پایین بازی می‌شوند. ما با افرادی که از سیستم آنلاین ما استفاده می‌کنند قرارداد داریم. ما از آنها در دنیای Playstation مراقبت می‌کنیم. در معرض خطر قرار دادن کاربرانی با این سن کم در مقابل تاثیرات منفی فراوان احتمالی، که ما نیز قدرتی برای حفاظت از آنها نداریم چیزی است که ما در مقابل آن بسیار محتاط عمل می‌کنیم.»

در ادامه مصاحبه یوروگیمر اشاره کرد که سیاست‌های نینتندو در زمینه حفاظت از کاربران و به خصوص افراد با سن کمتر نیز به همین‌گونه یا در برخی از مواقع سفت و سخت‌تر است رایان در پاسخ گفت که بله هر کسی تصمیم خودش را می‌گیرد ولی سونی مشکلی با بازی کردن میان‌پلتفرمی ندارد. همچنین رایان اشاره کرد سونی فعلا برنامه‌ای برای بازی میان‌پلتفرمی ندارد.

می‌توان با صحبت‌های فعلی Jim Ryan پیش‌بینی کرد که سونی فعلا و شاید تا مدت زمان زیادی در آینده برنامه‌ای برای پیاده‌سازی امکان بازی کردن میان پلتفرمی ندارد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 5 =