E3 2017 اخبار بازی

فیل اسپنسر: خیلی از گیمر‌ها به نرخ فریم 60 اهمیتی نمی‌دهند – E3 2017

در چند روز گذشته مصاحبه‌های جالبی با رئیس بخش Xbox یعنی فیل اسپنسر انجام شده است و او در طی چند روز گذشته ادعاهای جالبی را مطرح کرده است. از این صحبت‌ها می‌توان به ترغیب سونی به اجازه بازی کردن میان پلتفرمی برای کاربر‌هایش، انتقاد از بازی‌های انحصاری و قرارداد‌های انحصاری با شرکت‌های Third Party اشاره کرد.

اسپنسر به تازگی در مورد نرخ فریم 60 که این روز‌ها به خاطر قدرت Xbox One X در مورد آن بسیار صحبت می‌شود،‌سخن گفت. او در این مورد گفت که برخی از گیمر‌ها تفاوت بین نرخ فریم 60 و 30 را به درستی حس نمی‌کنند و برخی دیگر فقط دوست دارند از بازی کردن Lego Batman لذت ببرند.

اسپنسر در ادامه گفت:« Xbox One X این قدرت را به سازندگان بازی می‌دهد که رزولوشن و نرخ فریم بازی‌هایشان را افزایش دهند. این امکان روی Xbox One X بیشتر از هر کنسول موجود در بازار، وجود دارد.» او همچنین در پاسخ به سوال اینکه استفاده از نرخ فریم 60 باید اجباری شود گفت که دیکته کردن اینگونه تصمیم‌ها کار جالبی نیست. سازندگان می‌توانند برای بازی تصمیم بگیرند که چگونه بهترین تجربه به گیمر ارائه می‌شود. همه گیمر‌ها تفاوت واقعی میان نرخ فریم 60 و 30 را به درستی درک نمی‌کنند. همه نمی‌توانند از بُعد تکنیکی به قضیه نگاه کنند.

همه این مصاحبه‌ها در حالی انجام می‌شود که یکی از تبلیغات اصلی Xbox One X‌ روی محور اجرای بازی‌های جدید با نرخ فریم 60 و رزولوشن 4K می‌چرخد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − سیزده =

  • والا خداییش واسه من یکی که فرق فریم 30 و 60 واضحه!!
    ولی مهم تر از افزایش فریم اون ثبات فریمه که اهمیت داره(اهمیت دو چندان!)
    ممنون بابت خبر