E3 2017 اخبار بازی

مایکروسافت، پیروز پوشش رسانه‌ای E3 2017

مایکروسافت، پیروز پوشش رسانه‌ای E3 2017

تقریبا یک هفته از اتمام E3 2017 می‌گذرد و این رویداد بزرگ سالیانه حالا با تمام خوبی‌ها و بدی‌ها به پایان رسیده است. در چند سال گذشته همکاران شرکت ICO آماری را در مورد اینکه چه بازی توانسته بیشترین پوشش رسانه‌ای را به خود اختصاص دهد را منتشر می‌کرند.

مایکروسافت، پیروز پوشش رسانه‌ای E3 2017 1

اینکار اولین بار از سال 2014 آغاز شد. امسال برای اولین بار است که سونی با اختلاف بسیار کمی، به رقیب سنتی خود مایکروسافت باخته است. در میان شرکت‌های Third Party نیز اشاره شد که یوبی‌سافت بزرگ‌ترین برنده بود. آنها چند بازی جدید را معرفی کردند. یوبی‌سافت همچنین برای بار دوم Beyond Good & Evil 2 را معرفی کرد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. در این میان EA بدترین بازخورد و بازده را میان شرکت‌های Third Party داشته است. مخصوصا بازی Star Wars Battlefront 2 که با این همه تبلیغات حتی بزرگترین بازی از لحاظ پوشش رسانه‌ای نشد. این بازی حتی در مقایسه با بازی تازه معرفی شده Anthem نیز با شکست رسانه‌ای مواجه شده است.

در انتها مشخص شد که بهترین بازی پوشش داده شده توسط رسانه‌ها Assassin’s Creed Origins از یوبی‌سافت بوده است. این بازی نه تنها در کنفرانس یوبی‌سافت انظار عمومی را به سمت خود جلب کرد بلکه نمایش آن در کنفرانس مایکروسافت نیز بسیار بسیار موفق بوده است. نکته جالب در مورد لیست این است که هیچکدام از بازی‌های انحصاری کنسول Xbox One بین ده بازی برتر حضور ندارند. لیست کامل بازی‌های بر اساس تعداد مقالاتی که به آنها برای E3 اختصاص داده شده، در تصویر زیر مشخص شده است.

مایکروسافت، پیروز پوشش رسانه‌ای E3 2017 2

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 14 =