اخبار بازی E3 2018

انتشار تصاویری جدید از بازی The Last of Us Part 2

انتشار تصاویری جدید از بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: بعد از نمایش خیره‌کننده انحصاری مورد انتظار سونی حالا نوبت به انتشار تصاویری جدید از بازی The Last of Us Part 2‌ رسیده که اینبار تمرکز اصلی خود را روی شخصیت‌هایی که گذاشته که در نمایش اخیر بازی حضور داشتند.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی The Last of Us Part 2 به تازگی تصاویری را از شخصیت‌های معرفی شده در نمایش اخیر بازی منتشر کرده‌اند تا در کنار نمایش جزئیات چهره‌های آنها تا حدودی نشان دهند که به احتمال فراوان هر کدام از این شخصیت‌ها نقشی کلیدی در داستان بازی ایفا می‌کنند. تصویر اول همان‌طور که کاملا مشخص است به شخصیت الی اختصاص پیدا کرده که اشلی جانسون ایفای نقش آن را برعهده دارد. شخصیت بعدی دینا است که بازی در نقش آن را شننو وودوارد برعهده دارد. بازیگری که این روزها با مجموعه تلویزیونی Westworld به خوبی شناخته شده. شخصیت آخر نیز جسی نام داشته و نقش آو استفان چنگ برعهده دارد.

هنوز اطلاعات بیشتری از بازی The Last of Us Part 2 در دسترس نیست و سونی نهایتا تاریخ عرضه آن را نیز اعلام نکرد اما با توجه به نمایش اخیر آن می‌تواند امیدوار بود که مراحل توسعه این انحصاری PS4‌ به خوبی دنبال می‌شود و می‌تواند منتظر یکی از بهترین بازی‌های این نسل بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − 1 =