اخبار بازی E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: پایانی برای حواشی افت فریم بازی Days Gone

وی جی مگ: یکی از مسائلی که از همان ابتدا ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود، افت فریم بازی Days Gone است. انحصاری جدید PS4 که تقریبا می‌توان گفت از اولین نمایش خود تا همین چند هفته پیش به وضوح با مشکلات فنی روبرو بود و بعضا در ویدئوهای آن می‌توانستیم افت فریم‌های ناگهانی را ببینیم.

به گزارش وی جی مگ، حالا اما در نمایشگاه E3 2018 به نظر می‌رسد که بالاخره استودیو Bend Studio موفق شده مشکل مورد بحث را برطرف کند. ویدئویی به تازگی منتشر شده که چیزی حدود 250 فریکر را در تصویر نشان می‌دهد و شاهد افت فریمی در بازی Days Gone نیستیم. این در حالی است که به نظر می‌رسد دیگر انجام کارهای مختلف مانند استفاده از مواد منفجره یا مواردی این چنینی باعث افت فریم بازی Days Gone نمی‌شود و مشکلات فنی بازی تا حد زیادی برطرف شده‌اند.

در حال حاضر سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که نسخه فعلی بازی Days Gone روی هر دو پلتفرم PS4 معمولی و PS4 Pro با نرخ فریم 30 ثابت اجرا می‌شود و افتی در آن احساس نخواهد شد. به نظر می‌رسد که نمایش‌های اخیر این بازی مربوط به نسخه‌ای قدیمی‌تر بوده که مشکلات فنی همچنان در آن وجود داشته. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Days Gone در تاریخ 22 فوریه سال 2019 به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − دو =