اخبار بازی E3 2018

سقوط قابل توجه سهام Nintendo بعد از E3 2018

سقوط قابل توجه سهام Nintendo

وی جی مگ: همه ما از E3 2018 به خاطر بازی‌هایی که معرفی شد خوشحال شدیم. متاسفانه همه سورپرایزهای نمایشگاه خوب نبودند حداقل اگر از طرفداران کمپانی Nintendo  هستید. گزارش‌های بعد از کنفرانس E3 یک رکود چشمگیر را نشان می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، کنفرانس Nintendo بد نبود اگرچه شامل هیچ عنوان جدیدی نبود. بالاخره نمایشی از بازی پیش‌بینی شده Super Smash Bros Ultimate دیدیم و طرفداران بازی Fire Emblem سورپرایز شدند. انتظارات بالا بود و علارغم بازخورد‌های مثبت، بازار فروش کمتر تحت تاثر قرار گرفت.

سهام کمپانی Nintendo  بعد ازنمایش Luke warm به سرعت حدود 6% افت کرد ولی این فقط بخش خوب ماجرا است. این بزرگترین افت سهامی نیست که این کمپانی با آن مواجه شد، به خصوص وقتی برای موفقیت دوباره کنسول Wii U تلاش می‌کردند.

با این حال این افت بیشتر به خاطر فقدان عنوان جدید و غیاب بازی iconic Pokemon است. علی‌رغم اینکه خبرهای خوبی در مورد بازی Pokemon منتشر شده بود، انتظارات بسیار بالا بود و این انتظارات بالاتر هم رفت و آن به خاطر هجوم استودیو‌های Third party برای حمایت از کنسول بود.

با توجه به صحبت‌های تحلیلگران، سرمایه‌گذارن از اینکه Nintendo نتواند به درخواست‌ها رسیدگی کند نگران هستند. این مورد قبلا در SNES و NES کلاسیک  هم دیده بودیم. همچنین نبود سرویس‌های آنلاین یکی از دلایل نگرانی است.

از آنجایی که کمپانی Nintendo به نمایشگاه‌هایی مانند E3 برای نمایش عنواین جدید تکیه نمی‌کند، احتمالا آن‌ها طبق برنامه خود برای معرفی عناوین خود پیش می‌روند. اگرچه تاخیر Yoshi هنوز هم باعث ناامیدی است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + سیزده =