GamesCom 2013 اخبار بازی

سازندگان بازی ها می توانند از PS VITA سود بیشتری را کسب کنند !!

سازندگان بازی ها می توانند از PS VITA سود بیشتری را کسب کنند !! 1

چندی پیش کمپانی سونی مدعی شده است که سازندگان از کنسول PS Vita می توانند سود بسیار بالاتری را نسبت به موبایل ها به دست آورند . این در حالی است که مدیر ارشد شرکت SCEE به سرعت اعلام کرده است که سرمایه گذاری بر روی این کنسول کوچک بسیار بهتراست و برای آنانی که دنبال کسب درآمد و سود بسیار زیادی هستند پیشنهاد خوبی محسوب خواهد شد و این در حالی است که اگر یک عنوان را برای IOS در App Store قرار بدهید بحث بخت آزمایی به وسط خواهد امد .

در همین حال است که اقای Shahid Ahmad طی مصاحبه ای اعلام کرده است که :

کنسول کوچک PS Vita به جرات می توان گفت که کسب درآمد بهتری را نسبت به موبایل ها را داراست این در حالی است که وقتی یک کاربر یک کنسول PS Vita را خریداری می کند به دنبال بازی هایی است که آنان را هم بخرد . ما به سازندگان می خواهیم بفهمانیم که اگر دنبال سود آوری کلان هستید پس هر چه زوتر کار خود را آغاز کنید و عناوین خود را بر روی PS Vita بیاورید و عناوینی جدیدی را برای این کنسول وارد بازار کنید ولی اگر شما می خواهید بخت آزمایی را آغاز کنید عناوین و بازی های خود را بر روی IOS تقویت کنید. آروزی شما سازندگان این است که مردم درباره ی شما زیادی حرف بزنند و راغب هستید که  آنها شما را کشف کنند . این در حالی است که بر روی کنسول ویتا هر هفته یک سری محتویات جدید عرضه می شود و می تواند این کنسول فراگیر تر شود .

همانطور که می دانید نمایشگاه Gamescom آغاز و در آن یک سری بازی برای Vita نظیرVlambeer’s Wasteland Kings معرفی و تایید شده اند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + هشت =