تریلر GamesCom 2018

تماشا کنید: تریلر Gamescom 2018 بازی Battlefield 5

وی جی مگ: شرایط طبق پیش بینی کارشناس ها برای بازی مهم EA خوب نیست و در همین راستا شاهد انتشار تریلر Gamescom 2018 بازی Battlefield 5 هستیم تا ساخته جدید استودیو DICE از دید تبلیغات وارد فاز جدیدی شود. همان طور که از نام این تریلر نیز مشخص است این تریلر به نمایشگاه Gamescom 2018 و حضور بازی Battlefield 5 در این رویداد اختصاص دارد و باید ببینیم که نهایتا چه بخش های جدیدی از گیم پلی این بازی در نمایشگاه آلمان رونمایی می شود.

به گزارش وی جی مگ، در رابطه با جناح‌های داخل بازی، دو جناج در Battlefield 5 در اختیار گیمر قرار می‌گیرد و هر جناح تعدادی تانک و هواپیما در اختیار دارد. هر سرباز می‌تواند از چند اسلحه نیز استفاده کند. هم‌‎چنین به تعداد سربازانی که در اختیار دارید وسیله نقلیه در اختیار شما قرار می‌‎گیرد و تمامی این موارد نیز می‌تواند با انتخاب‌های شما شخصی‌سازی شده و مخصوص استفاده شما گردد. هم‌چنین سلاح‌ها 5 الی 7 قسمت برای استفاده از آیتم‌های مختلف داشته که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید سلاح‌های خود را شخصی‌سازی نمایید. این شخصی‌سازی شامل هواپیما و تانک‌ها داخل بازی هم می‌شود. سربازان، چهره آن‌ها، لباس و کلاه جنگی‌شان نیز از قابلیت شخصی‌سازی برخوردار خواهند بود.

آیتم‌های ظاهری در بازی به پرداخت درون برنامه‌ای اختصاص پیدا می‌کنند. استفاده از این شیوه کسب درآمد در بازی وجود داشته اما تنها به آیتم‌های ظاهری و تزئینی محدود می‌شود تا پیشرفت در بازی تنها از طریق تجربه گیم‌پلی حاصل شود. در انتها در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر این که EA و DICE در غیاب سیزن‌پس تا چه زمانی بازی را پشتیبانی خواهند کرد مک‌آرتور اظهار کرد «هم‌اکنون نمی‌توان بازه زمانی مشخصی را تعیین کرد اما تا زمانی که گیمرها بازی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند به پشتیبانی آن ادامه خواهیم داد.»


دانلود با کیفیت 1080p

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 15 =