اخبار بازی GamesCom 2018

اعتراف Telltale به ناامید کردن گیمرها در گذشته

اعتراف Telltale به ناامید کردن گیمرها

وی جی مگ: استودیو Telltale Games بازی‌هایی ساخته که از نظر داستانی انقلابی در صنعت بازی‌ها است. بازی The Walking Dead یکی از آن‌ها است که یک داستان منحصر به فرد با شخصیت‌های مشابه به دنیای آن در بازی وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، Telltale همیشه بی‌نقص عمل نکرده و این مشکل را فهمیده که قبلا پلیرها را ناامید کرده بود و در مورد این مشکل صحبت‌هایی کرده است. در طی نمایشگاه Gamescom 2018 تهیه کننده اجرایی بازی The Walking Dead یعنی Brodie Andersen صحبتی با Eurogamer داشت. در این مصاحبه او گفت که بعد از بازی TWD به سراغ موتور گرافیکی Unity خواهند رفت ولی اطلاعات بیشتری در این مورد نداد. در آخر نیز اعتراف کرد که تغییراتی در حال روی دادن است. متن صحبت‌های او به شرح زیر است.

«حرف خاصی برای گفتن در مور موتور گرافیکی Unity ندارم ولی برای این فصل TWD تنها ابزاری که در دست داشتیم همین بود. من فکر می‌کنم که در گذشته اندکی پلیرها را به خاطر تکنولوژی ضعیف موتور گرافیکی که داشتیم ناامید کردیم.

ساختن این فصل با موتور گرافیکی فعلی و افزایش کیفیت بازی، کاری ضروری بود. رندر کردن یکی از این کارهای بزرگ بود. حالا نورپردازی کاملا پویایی داریم. ما از روش طراحی متفاوتی استفاده می‌کنیم که آن را Graphic Black می‌نامیم که بازی را مانند یک کتاب Comic زنده می‌کند. انیمیشن‌های بازی از جمله حرکت‌های صورت و دوربینی که روی شانه‌های شخصیت بازی قرار گرفته بهبود یافته‌اند. تغییراتی در مبارزه‌های غیرمنتظره که در گذشته با دکمه‌زنی سریع (QTE) همراه بود وجود دارد.

ما همیشه خوش‌حال می‌شویم تا در بازی‌هایمان نو‌آوری وجود داشته باشد با اینکه در گذشته این کار را به خوبی انجام ندادیم.»

شاید فصل دوم بازی The Wolf Among Us با موتور گرافیکی Unity ساخته شود. همانطور که می‌دانید بازی The Wolf Among Us با تاخیر مواجه شد و قرار است در سال 2019 منتشر شود. شاید یکی از دلایل تاخیر بازی، تغییر موتور گرافیکی آن به Unity باشد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 15 =