GamesCom 2019 تریلر

تریلر رسمی از گیم پلی بازی Need for Speed Heat


چند روز قبل از شروع Gamescom 2019‌ بود که بازی Need for Speed Heat رسما معرفی شد. به زعم بسیاری از کارشناسان این بازی نیاز به استراحت حداقل یک ساله دارد تا بتواند با ایده و تفکری نو دوباره در بازار به محبوبت سابق خود برسد. ولی گویا EA اینچنین فکر نمیکند و آمار فروش سالیانه این بازی همواره راه را برای ساخت یک نسخه جدید از این بازی هموار میکند. حالا در گیمزکام 2019 نیز تریلر رسمی از گیم پلی بازی Need for Speed Heat توسط EA منتشر شده که میتوانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

وی جی مگ: شاید هیت را ترکیبی از NFS های محبوب قدیمی مثل Underground و Most Wanted بدانید ولی به روز بودن و مسابقات روزانه و شبانه آن تفاوتهای را با نسخه های قدیم ایجاد میکند. در تریلر پیش رو مشاهده میکنید که قابلیت کاستومایز کردن ماشین و شخصی سازی ها، بسیار بسیار بیشتر شده و یادآور سری Underground است و درگیری های شدید با پلیس و تعقیب و گریزها نیز یاد آور Most Wanted. البته که تا روز عرضه بازی، هشتم نوامبر 2019 یعنی هفدهم آبانماه باید صبر کنیم و سپس نظر بدهیم. این بازی برای PS4 و XBOX One  البته PC‌ در دسترس خواهد بود.

همچنین در این تریلر، نرم افزار NFS Heat Studio معرفی می شود که برای اولین بار در سری NFS استفاده می شود و میتوانید با دانلود آن روی گوشهای هوشمند از هم الان به کاستوم کردم ماشینها بپردازید و روز عرضه بازی از ماشینهای خود لذت ببرید. قابلیتی که در سری های قبلی این بازی دیده نشده و به نظر جالب می آید.

نظر شما چیست؟ آیا این NFS میتواند محبوبت سابق را به دست بیاورد؟

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =