GamesCom 2019 گیم پلی

گیم پلی Darksiders Genesis را به مدت 16 دقیقه تماشا کنید


دو ماه پیش بود که در E3 2019 کمپانی THQ بازی Darksiders Genesis را معرفی کرد. این بازی یک Spin-off از سری بازی Darksiders است که قرار است تا انتهای سال جاری میلادی منتشر شود. در ویدئوی زیر می توانید گیم پلی Darksiders Genesis را به مدت 16 دقیقه تماشا کنید تا با این بازی و محیط آن بیشتر آشنا شوید.

وی جی مگ: این بازی بر خلاف نسخه های قبلی، گیمر را با دوربین سوم شخص وارد بازی نمی کند و بازی دوربین Top-Down دارد. همچنین گیم پلی بازی همانند نسخه دوم این بازی hack and slash action role-playing است. روندی که بیشتر به سبک و سیاق سازندگان نسخه های قبل است چرا که بر خلاف سازندگان قبلی این بازی توسط شرکت آمریکایی Airship Syndicate ساخته می شود.

داستان بازی در مورد چهارمین سوار تاریکی ست یعنی Strife که البته برادرش War نیز در این بازی وی را همراهی میکند. گیمر میتواند در طول بازی بین War و Strife هر زمان که بخواهد سوییچ کند. Strife در بازی به وسیله تفنگهایش حریفان را از پا در می آورد و War نیز به وسیله شمشیر. همچنین بازی به صورت Co-Op نیز در دسترس است و کنترل همزمان هر دو سوار بازی و حضورشان بسیار جذاب به نظر می رسد.

این بازی هنوز تاریخ دقیق عرضه اش مشخص نشده ولی به گفته سازندگان تا آخر سال 2019 میلادی منتشر می شود. Darksiders Genesis برای Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One و Google Stadia در دسترس است. آیا ازاین دارک سایدرز را می پسندید یا به نظر شما سبک قدیمی بهتر بود؟


دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + بیست =