اخبار بازی PSX 2016

الی نقش اول Last of Us Part 2خواهد بود – PSX 2016

الی نقش اول Last of Us Part 2خواهد بود - PSX 2016 1

ناتی داگ می‌گوید که The Last of Us Part II داستانی در مورد “تفرت” خواهد بود. همچنین در پنل ناتی داگ تایید شد که اینبار الی نقش اول بازی خواهد بود و گیمر باید در نقش او به بازی بپردازد.

Neil Druckmann کارگردان این بازی در میان صحبت‌های Troy Baker (که نقش جوئل را بازی می‌کند) وارد صحنه شد و گفت نقش اصلی این بازی Ashley Johnson خواهد بود که در واقع همان الی است. جزئیات در مورد این بسیار کم و محدود است و در واقع The Last of Us Part II در واقع قرار بود که در E3 سال آینده به نمایش درآید اما ناتی داگ تصمیم گرفت تا علاقه‌مندان را بیشتر از این منتظر نگذارد و این اثر را معرفی کند.

داستان پنج سال بعد از وقایع نسخه اول رخ می‌دهد، جایی که الی 19 ساله شده است. Druckmann در صحبت‌های خود به داستان نسخه اول اشاره می‌کند و می‌گوید:« اگر نسخه اول در مورد عشق و علاقه بین این دو شخصیت بوده است اینبار داستان کاملا فرق کرده است، اینبار همه چیز در مورد نفرت است.»

پایان The Last of Us ستایش‌های بسیار زیادی را برای ناتی‌داگ به همراه داشت و دوست‌داران این بازی به این باور بودند که داستان الی و جوئل ادامه‌ای ندارد. Druckmann در مورد این موضوع گفت:« ما خیلی در مورد ساختن نسخه دوم فکر کردیم. من می‌دانم که وهم و هراس بسیار زیادی در مورد بازگشت دوباره به داستان این دو شخصیت وجود دارد اما این را درک کنید که هیچکس بیشتر از ما این دو شخصیت را دوست ندارد و اگر ایده درست برای ساخت نسخه دوم وجود نداشت ما هرگز به ساخت آن دست نمی‌زدیم. در ابتدا قرار بود که بازی با شخصیت‌های جدیدی ساخته شود اما چندان به دل نمی‌نشست. The Last of Us در واقع مخصوص جوئل و الی است. من فقط یک درخواست از دوست‌‌داران این سری دارم آن هم این است که به ما ایمان داشته باشند، مطمئن باشید که ما به بهترین شکل این بازی را می‌سازیم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 19 =