اخبار بازی PSX 2016

جزئیات جدید از Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد – PSX 2016

جزئیات جدید از Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد - PSX 2016 1

یک خبر خوب برای کسانی که Uncharted 4 را به صورت  Digital Deluxe و یا Explorer’s Pack خریداری کردند. اگر یکی از دارندگان این نسخه هستید می‌توانید Uncharted: The Lost Legacy را به صورت رایگان دانلود کنید. هر دو نسخه اشاره شده فقط تا تاریخ سیزدهم دسامبر قابل خرید هستند.

در پنل مربوط به استودیوی ناتی‌داگ در PSX 2016 اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شد. طبق گفته‌های ناتی‌داگ The Lost Legacy در واقع بعد از وقایع Uncharted 4 رخ می‌دهد. این بازی ابتدا به عنوان یک DLC در حال ساخت بود اما در حال حاضر به عنوان “بسته الحاقی داستانی” از آن یاد می‌شود و می‌توان این بازی را به عنوان بسته الحاقی جداگانه در نظر گرفت. تمام نکات مثبت گیم پلی این سری در بازی حضور دارد اما اینبار شما به جای بازی کردن در نقش نیتن دریک باید در نقش Chloe که با Nadine همراهی می‌شود، به بازی بپردازید.

قرار است که این بازی از سیستم گیم پلی خطی استفاده کند. Uncharted 4 از سیستم گیم پلی خطی با محیط باز استفاده می‌کرد. The Lost Legacy قرار از محیط‌های بازتر استفاده کند اما هسته گیم پلی همچنان خطی است. شیوه بازی کردن با Chloe متفاوت خواهد بود زیرا او نسبت به نیتن دریک، سبک خاص دیگری دارد. ناتی داگ از Uncharted: The Lost Legacy به عنوان بزرگترین بسته الحاقی داستانی تا به امروز یاد کرد. این بازی به صورت جداگانه نیز به فروش می‌رسد اما تاریخ عرضه دقیق برای آن معلوم نشد. این بازی در زمانی نامعلوم از سال 2017 منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + چهار =