اخبار بازی PSX 2016

عکس‌های جدید از پشت صحنه Death Stranding منتشر شد – PSX 2016

عکس‌های جدید از پشت صحنه Death Stranding منتشر شد - PSX 2016 1

کوجیما کارگردان افسانه‌ای دنیای بازی‌ها امروز به شیوه‌ای جدید Death Stranding را به نمایش گذاشت. او تصاویر مربوط به Mads Mikkelsen بازیگر معروف هالیوودی را که برای اسکن سه بعدی به استودیوی بازی آمده بود را منتشر کرد.

به نظر می‌رسد که کوجیما شخصا از Mikkelsen برای همکاری در ساخت Death Stranding دعوت به عمل آورده است. ولی حتی خود کوجیما هم از استیل زیبای Mikkelsen در لباس نظامی تعجب کرده است. او در توئیت خود نوشت:« من عکس‌های مربوط به اسکن سه بعدی را گرفته‌ام. اما خود من هم مطمئن نبودم که Mikkelsen در لباس نظامی مدرن چه شکلی خواهد شد.» کوجیما در ادامه با یک توئیت دیگر گفت:« اما او بسیار زیبا ظاهر شد، حتی من که خودم از او دعوت به همکاری به عمل آوردم متعجب شدم. Mikkelsen لباس خودش را امضا کرد.»

کوجیما در ادامه برنامه‌های مربوط به پنل Death Stranding اطلاعات جدیدی از بازی را فاش کرد. Norman Reedus نقش اصلی بازی را بر عهده دارد در حالی که Mikkelsen نقش منفی را بازی خواهد کرد. هر دوی این افراد برای ساختن انمیشین شخصیت‌ها کمک خواهند کرد و شخصیت داخل بازی با استفاده از فناوری اسکن سه بعدی ساخته می‌شود. اما Del Toro کمی متفاوت است. صورت و بدن او به صورت اسکن شده در داخل بازی وجود دارد اما برای اسکن سه بعدی حرکات از فرد دیگری استفاده شده است. Del Toro به خاطر شرکت در پروژه‌های دیگر نمی‌توانست به صورت تمام وقت با کوجیما به کار بپردازد.

کوجیما همچنین از حضور شخصیت‌های زن در بازی سخن گفت اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی را منتشر نکرد. چندان دور از ذهن نیست که کوجیما از یک بازیگر زن هالیوودی، برای ایفای نقش در این بازی دعوت به عمل آورد. همچنان تاریخ عرضه مشخصی برای این بازی تعیین نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 9 =

  • با سلام. این بازی واقعا برای pc میاد؟؟؟ همه جا نوشته که میاد ولی موتور بازی و ناشر گویای این حرف نیست …

    • سلام دوست عزیز. بحث عرضه شدن این بازی برای PC مربوط به موقعی بود که سونی به صورت کامل هنوز پشت کوجیما نبود. بعد از اینکه سونی رسما اومد پشت این بازی دیگه اصلا صحبتی از نسخه PC نشده و با توجه به اینکه بازی داره با موتور یکی از بزرگترین بازیهای انحصاری خود سونی ساخته میشه و به قولی میشه گفت Home engine هست نباید انتظار داشت که بازی دیگه برای PC عرضه بشه.