PSX 2017 اخبار بازی

انتشار جزئیاتی جدید از گیم پلی Marvel’s Spider-Man

انتشار جزئیاتی جدید از گیم پلی Marvel’s Spider-Man

امروز در حین نمایشگاه PSX 2017 آقای Bryan Intihar از استودیوی Insomniac Games اطلاعات جدیدی از پروژه جدید این تیم یعنی Marvel’s Spider-Man ارائه کرد.

او در ابتدا اشاره کرد که همیشه در آخر هفته‌ها بازی را در خانه خود تجربه می‌کند تا از پیشرفت پروژه مطمئن باشد و به نظر او تجربه بازی هر دفعه بهتر از گذشته می‌شود. همچنین مشخص شد که تیم سازنده بخش زیادی از بازی را از زمان نمایش E3 تا به امروز طراحی کردند که امری خارق‌العاده است. Intihar اعلام کرد که گشت و گذار و استفاده از تار‌های Spider-Man برای حرکت در سطح شهر حتی به سرعتی بیشتر از نمایش E3 رسیده است که یکی از نقاط قوت این بازی خواهد بود.

به عنوان مثال اگر در مسیر حرکت خود به یک ساختمان برخورد کنید، Spider-Man صرفا به آن برخورد نمی‌کند بلکه با دویدن روی سطح دیوار به مسیر خود ادامه می‌دهد. تغییر بین این دو حالت بسیار سریع و بدون مکث رخ می‌دهد و این فوق‌العاده است. تقریبا هیچ مانعی نمی‌تواند از پیشرفت Spider-Man در مسیر خود جلوگیری کند. همچنین مشخص شد که تیم سازنده به اینکه Spider-Man هیچوقت کسی را نمی‌کشد پایبند بوده است و Marvel نیز از این امر اطمینان پیدا کرده. اگر کسی را از لبه ساختمان به پایین پرت کنید Spider-Man به صورت خودکار او را با استفاده از تار‌‌های مخصوص نجات خواهد داد. Marvel’s Spider-Man به صورت انحصاری در سال 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + هفده =