PSX 2017 اخبار بازی

جزئیات بیشتر از Ghost of Tsushima در PSX 2017 منتشر شد

جزئیات بیشتر از Ghost of Tsushima در PSX 2017 منتشر شد

طبق برنامه از پیش اعلام شده، پنل رسمی بازی Ghost of Tsushima امروز در نمایشگاه PSX 2017 برگذار شد و اطلاعات بیشتری در مورد این اثر توسط تیم سازنده به اشتراک گذاشته شد.

کارگردان بازی Nate Fox، کارگردان هنری Jason Connell، کارگردان انیمیشن‌ها Billy Harper و تهیه کننده این اثر Ryuhei Katami در این پنل حضور داشتند. در ابتدا اشاره شد که تمام مناطقی که در تریلر Paris Games Week 2017 مشاهده کردید در بازی حضور خواهند داشت. Harper اشاره کرد سخت‌ترین کار در ساخت آن تریلر استفاده درست از صدا بود. به نظر تیمی در ژاپن همراه با استودیوی Sucker Punch به آنها کمک می‌کند تا دنیای بازی کاملا واقعی به نظر برسد و به فرهنگ ژاپن وفادار باشد. بر اساس صحبت‌های تیم سازنده تمام تصاویر موجود در تریلر معنایی را پشت خود داشتند به عنوان مثال صحنه مربوط به توفان به این منظور است که اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است. همچنین مشخص شد که یک قسمت از تریلر به دلایل خاصی حذف شده که البته اطلاعاتی در مورد آن به اشتراک گذاشته نشد.

در ساخت تریلر برای واقعی بودن حرکات اسب‌ها، از چهار اسب به عنوان مدل برای موشن کپچر استفاده شده که به نظر کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بوده است. این کار ابتدا فقط برای ساخت تریلر در نظر گرفته شده بود اما وقتی تیم سازنده دید که موشن کپچر اسب‌ها قابل انجام است آنها برای کل بازی نیز از آن استفاده خواهند کرد. اینکه چرا Sucker Punch از ادامه دادن Infamous صرف نظر کرده است به این دلیل است که آنها مدت زیادی مشغول ساخت این سری بودند و می‌خواستند که تغییری را ایجاد کرده و بازی کاملا جدیدی بسازند. اینکار ریسک بسیار بزرگی بود اما از نظر Harper کاملا ارزش داشت.

Connell اشاره کرد که وقتی تصمیم به ساخت این بازی گرفتیم، تیم روحیه بسیار بالایی داشت و در یک ماه ابتدایی و فاز پیش تولید کار‌های بسیار زیادی انجام شد و دلیل اصلی این بود که همه افراد تیم از خلاقیت خود استفاده کردند. Fox توضیح داد که آنها در فرآیند ساخت بازی، هر روز نکات جدیدی را یاد گرفتند تا بتوانند به خوبی دنیای مورد نظر خود را طراحی کنند. Connell گفت که عاشق فیلم‌های سامورائی است و به خاطر علاقه شخصی بسیار خوشحال است که فرصت کار روی این پروژه را دارد.

ساخت بازی با استفاده از دنیای واقعی و تاریخی رخ می‌دهد اما داستان بازی آن چیزی است که Sucker Punch طراحی می‌کند. در واقع Ghost of Tsushima صرفا یک روایت تاریخی نیست بلکه از ویژگی‌های تاریخی برای بسط دادن یک داستان کاملا جدید استفاده شده است. تیم سازنده در دو مقطع زمانی متفاوت به Tsushima سفر کردند. در هر سفر دو تیم کاملا جدید مورد استفاده قرار گرفته بود. دفعه دوم سفر مقارن با فستیوالی بود که یادگار حمله مغول‌ها به این منطقه است. آنها حتی به مدارس این منطقه سفر کردند تا آیتم‌های به جا مانده از این دوره تاریخی را مشاهده کنند. تیم سازنده در این سفر با رئیس قبیله Sou دیدار کردند که نیاکان آنها در گذشته در مقابل حمله مغول‌ها از Tsushima محافظت کردند.

روزنامه محلی گزارشی در مورد این سفر‌ها منتشر کرده بود و Fox در این مورد اشاره کرد که ” ما وحشت داشتیم که شاید اطلاعات مربوط به پروژه جدید ما فاش شود اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد” تیم سازنده با افراد زیادی بیرون از استودیو برای ساخت اثری باور پذیر همکاری دارند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + شش =