TGE 2013 اخبار بازی بازی ایرانی

ارایه تسهیلات ویژه به بازی سازان مستقل در نمایشگاه گیم تهران

ارایه تسهیلات ویژه به بازی سازان مستقل در نمایشگاه گیم تهران 1

قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ایجاد تسهیلات به منظور حضور بازی سازان مستقل در سومین نمایشگاه گیم تهران خبر داد. به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمد بیطرف به حضور بازی سازان مستقل در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران اشاره کرد و افزود:

امسال بخش ویژه ای در نمایشگاه گیم تهران با عنوان بازی سازان مستقل خواهیم داشت همچنین پاویون خاصی برای بازی سازان مستقل درنظر گرفته شده است. متقاضیان برای حضور در بخش ویژه بازی سازان مستقل می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه بازی های رایانه ای، درخواست مربوط به حضور در این بخش را تکمیل و ارسال نمایند. فضای مختص بازی سازان مستقل در بخشی با همین عنوان بصورت رایگان در اختیار تیم های بازی سازی قرار می گیرد تا آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه به مخاطبان ارائه کنند. سنگ بنای قرار گرفتن تیم های بازی ساز در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، تشکیل انجمن بازی سازان مستقل در آینده خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که زمینه تشکیل مجمع بازی سازان مستقل در نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای فراهم شود.

نگاه ما به بازیسازان مستقل، حمایتی است و تسهیلات ویژه ای در نمایشگاه برای حضور این گروه درنظر گرفته شده است. امسال با توجه به حضور گروه های مختلف و بازی سازان مستقل، نمایشگاه پرباری از محصولات ایرانی خواهیم داشت.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای 22 تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

جهت ثبت نام به اینجا مراجعه کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =

  • موقعی که تحریم نشده بودیم کاری نکردند و بدجه ای که باید برای بازی سازی خرج مشی یک همش هم نشد حالا آخر کاری میخان پشتیبانی کنند !

  • والا وعده وعید همیشه زیاد بوده.
    شاید بعدا با اونایی که ثبت نام کردن تماس بگیرن.
    ولی کلا روش حساب نکن. اگر تماس نگرفتن یا کاری نکردن تعجب نکن. ولی اگر تماس گرفتن خوشحال شو.
    انقدر وضعیت داغونه که به خداوندی خدا خودشونم نمیدونن دارن چی کار میکنن.
    تا چند وقت دیگه همه شون عوض میشن و مدیر جدید که بیاد کلا همه چیز رو فرمت میکنه از اول ویندوز نصب میکنه با برنامه های خودش.
    چون کسی تو ایران عادت نداره کارهای خوب دیگران رو ادامه بده و فکر میکنه افت شخصیت داره براش . این شامل مدیرای ارشد مملکت هم میشه. برا همین همیشه جهان سوم میمونیم.

    کلا زیاد روش حساب باز نکن که اگر اتفاقی نیافتاد دلخور نشی.

    • اون که صد در صد
      انقدر از این بنیاد خوردیم که حساب مساب روی اینا تعطیله
      فقط خواستم سوال کنم اگر کسی میدونه جریان چیه به ما هم بگه