نگاه

اولین نگاه بر بازی Wolfenstein The New Order

اولین نگاه بر بازی Wolfenstein The New Order 1

عنوان Wolfenstein The New Order همان عنوانی ست که بسیاری منتظرش بودند و بعد از مدت ها شاهد عرضه ی این بازی بودیم که توانست یکی از بهترین لانچ های امسال را از آن خود کند و همینطور با استقبال بسیار خوب منتقدان و گیمر ها همراه بود. داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم و جنگ بین نیرو های متفقین و آلمان است. آلمان های نازی موفق به ساخت ربات هایی شده اند که توانایی جنگیدن را داشته و به وسیله ی آن ها تمام جهان را به تصرف درآورده اند. در این بین، شما در نقش یک سربازی آمریکایی به جنگ فرستاده می شوید و وظیفه ی شما نابود کردن نیرو های آلمانی و تجهیزات آن ها است. از نقاط قوت بازی می توان به گیم پلی عالی، گرافیک مناسب، صدای گذاری خوب و داستان جذاب بازی اشاره کرد که همگی این موارد شما را در به پایان رساندن بازی بیشتر تحریک خواهند کرد. در این ویدئو نگاهی کوتاه به اولین لحظات بازی خواهیم داشت.

اولین نگاه بر بازی Wolfenstein The New Order 2
145MB
اولین نگاه بر بازی Wolfenstein The New Order 3
81MB

 

نیما هاشمی

نیما هاشمی

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + یازده =

  • چه جوری این یارو huge robot میشه از بین برد؟هرکار میکنم نمیمیره!(البته میدونم اینجا بحث ی چیز دیگه است)

  • سلام
    یک نکته ای که هیچکدوم از دوستان در دیدگاه ها اشاره نکردن اینه که چرا در ویدیو هیچ انتقادی نکردین؟فقط ازش خوب گفتین جوری که انگار بهترین بازیه سال هست.
    من با اینکه این بازی رو امتحان نکردم ولی توی ویدیو دیدم که روی بافت ها خوب کار نشده بود و خلاقیتی هم در بازی ندیدم 🙁

    • سلام
      ممنون از دقت نظر.
      فکر کنم سازنده این ایتم چون قصد معرفی داشته نقدی نکرده از بازی.
      کلا ایتمهای اولین نگاه منظورشون معرفی بازی هست و نقد و بررسی نمیکنن.

  • دوستان HQ (به معنای کیفیت پایینتر از HD) جایگزین HD شد. باید ذکر کنم که ویدئو همونه و تغییری نکرده فقط آیکون دانلود رو عوض کردم تا دوستان اشتباهی فکر نکنن که ویدئو HD هستش.
    ممنون از همه بابت نظرات.

  • نیما جان آیتمت خیلی خوب بود. لذت بردم. گفتنی ها رو بقیه دوستان گفتن. فک نمی کردم بازیش تا این حد قشنگ باشه. حالا دیگه مجبورم واسه PC بازیشو تهیه کنم و یه وقتی برای بازی کردنش بذارم. :soldier:

  • سلام.نیما جان کارت عالیه.یکم کیفیت تصویرکم بود اما درکل هیچی از ارزش کارت کم نمیکنه.منوامثال من که کاری در این زمینه انجام نمیدیم جزتحسین و خسته نباشید چیزی نمیتونیم بگیم.من خودم خیلی دوس دارم آیتم بدم و جزیی ازخونواده گیم ایمگ باشم ولی متاسفانه فعلا نمیتونم.اما امیدوارم یه روزی هرچقدرم دور باشه اون روز بتونم یه کمک کوچولویی بکنم.بازم میگم خسته نباشی و کارات عالیه.آفرین فقط همین :yes:

  • پس چرا لا اقل با یه PC خوب و قوی تستش نکردید ؟ این چه تصویریه آخه!؟؟ اصلا کیفیت نداشت خود ویدیو . گرافیک بازی هم انگار همون وولفنشتاین 1 بود!!! دلم خوش که 145 مگ HD دانلود کردم :smug: :no:

    • کاملا درست میگید اینو واقعا قبول دارم. متاسفانه شرایط طوری بود که نشد از یه نسخه ی خوب استفاده کنم. کیفیت کپچر کارتی که ازش استفاده میکنم خوب نبود و باعث شد کیفیت ویدئو بیاد پایین. البته گرافیک بازی روی نسل هفتم تعریفی نداره متاسفانه….
      ایشالاه خودتون بازی رو تهیه کنید و با بهترین کیفیت ازش لذت ببرید. این ویدئو فقط برای آشنایی شما از کُلیت بازی ساخته شده بود.
      در هر حال شرمنده بابت کیفیت.