گیم پلی نگاه

اولین نگاه – گیم پلی PES2018

اولین نگاه - گیم پلی PES2018تا روز عرضه بازی PES 2018 روزهای زیادی باقی مانده است. طبق سنت هر ساله این بازی در اواخر تابستان برای کنسولهای نسل 7 و 8 و همچنین PC عرضه می شود و امسال نیز این بازی بیست و سوم شهریور ماه عرضه می شود. هفته گذشته کونامی بتای این بازی را برای تست کاربران منتشر کرد که دارندگان PS4 می توانستند این بازی را دانلود کنند و البته به صورت آنلاین این بازی را انجام دهند. در این نسخه فقط دو تیم برزیل و فرانسه وجود دارند و تنظیمات خاصی نیز نمیتوان روی بازی اعمال کرد. ولی با این حال دیدن محیط و گرافیک بازی خالی از لطف نیست. تیم وی جی مگ این کار را انجام داد و همانند بازی Destiny 2 نسخه بتای این بازی را انجام دادیم. حسی که به ما دست داد همان PES 2017 بود ولی تا روز عرضه بازی باید صبر کرد و سپس نظر داد. این شما و این گیم پلی بازی PES 2018 از سایت وی جی مگ. با ما همراه باشید.


میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 6 =

  • اقاي قرباني يك دنيا ممنون خيلي خوب بود
    مخصوصا اون يه قسمتي كه ميگين گول خوردم عالي بود????
    واقعا نميدونم كيا تو سال ٢٠١٧ ميان pes ميخرن ولي اميدوارم لذت ببرن… 😀

    • خواهش میکنم
      ولی pes انصافا قشنگیهای خودش رو داره.
      مثلا اینکه بازیه راحتیه. واقعا راحت تر از فیفا هست و ادم یه لذت خاصی میبره.
      نباید قافل شد ازاین مواردش ولی کلا به اندازه فیفا موفق نیست.

    • والا کلاً این دو سری یه جورایی مثه ریسینگ شبیه سازی شده و ریسینگ آرکید میمونن، یعنی اصولاً خیلی ارتباطی واقعاً ندارن. فیفا تمرکزش روی واقع گرایی هست و هر نسخه هم سعی می کنه به این هدف نزدیک تر بشه ولی از طرف دیگه دنیای PES قواعد خودشو داره و بیشتر از هرچیز دیگه ای تمرکزش روی فان و سرگرم کننده بودنه. به طور کلی هم این سری تو ایران کم طرفدار نداره و حالا کمتر شدن طرفداراش نسبت به گذشته ولی در کل هنوز طرفدار خیلی داره. من حالا خودم خوشم نمیاد در کل زیاد از این سری ولی کلاً گفتم یه مقدار اهداف فیفا و PES متفاوته با هم سر همین نمیشه خیلی گیر داد که چرا این اینطوریه اون اونطوری.

  • البته خودشون گفتن این نسخه بتا رو فقط برای آزمایش سرورها منتشر کردن و هنوز خیلی از تغییرات مثل تماشاگران، گزارشگر و… رو اعمال نکردن. احتمالا برای همین شبیه PES2017 به نظر میاد. با تشکر