نگاه

مروری بر بازی Dirt3

مروری بر بازی Dirt3 1

چند روزی بیشتر از عرضه بازی Dirt3 نمی گذرد. این بازی با پیشینه خوبی که از خودش در Dirt2 به جای گذاشته بود ، طرفداران بسیاری را چشم انتظار عرضه خود نگه داشته بود. خوشبختانه Dirt3 هم توانسته راه موفق گذشته خود را ادامه دهد و یک بازی خوب و خوش ساخت از آب دربیاید و نشان داد که ارزش انتظار چندین ساله را دشته است. ویدوی زیر نقد و مروری از این بازی است که مسلما دیدن آن شما را براحتی مجاب خواهد کرد تا این بازی را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. توصیه می شود ویدیوی HQ را دانلود کنید.

 

با عرض پوزش این ویدئو از دیتابیس حذف شده است.

مهدی فنایی

مهدی فنایی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 8 =

  • من بازیdirt3 رونصب کردم ولی نمیاد,هیچ اخطاری هم نمیده ولی بعداز کلیک روی آیکون بازی هیچاتفاقی نمیفته, لطفایکی کمکم کنه!

  • حسین جان که گفتی گیم پلیش پایینه، به نظرم Dirt2 و Dirt3 و اون یکی محصول codmaster یعنی Grit کل هیکل NFS رو به هم ریخته، مگه ندیدین تا Grid امد NFS سریع Shift رو ساخت ولی نصبت به Grid هیچ ارزشی نداشت.

    Dirt روی اصوله، هر کی می امد خونمون و میگفت یه بازی بذار بازی کنیم من تا Grid رو براش میذاشتم بهش میگفتم این بازی NFS نیست که کاری با ترمز نداشته باشی و اگه همیشه گاز بدی به آخر میرسی و تا یه مقدار بازی میکردن میگفتن بیخیل این خیلی سخته، با اینکه اولش هم برای من سخت بود ولی همه ی مراحلش رو روی Extream رد کردم

    واقعا کار codmaster توی ماشین یکه ولی توی shooter گند میزنه
    خلاصه این بازی برای کسانی که فقط میخوان ماشین اسپرت کنن و گاز بدن بدر نمیخوره به درد اونایی میخوره که میخوای درست فرمون خودشون رو امتحان کنن.

  • اگه منیشه آیتم ها رو حداقل ترجمه کنید بزارین.
    یعنی چی که آیتم ها رو دقیقا همون ویدیو gametrailers یا .. رو دقیقا کپی میکنین اینجا؟
    البته این هنوز دانلودش تموم نشده که ببینم فارسی هست یا نه.
    در ضمن در جواب حسین:
    گیم پلی این بازی واقعا عالی هست ، سبک این بازی شبیه سازی هست و قطعا با عناوین ارکد مثل NFS فرق داره.
    شما یکم در این مورد اطلاعات داشته باشی بد نیست.

  • این بازی یکی از قشنگ ترین بازی های مایشن سواری از لحاظ جلوه ها و محیط های بصری هستش اما گیم پلی بدرد نخوری داره 🙂