نگاه

معرفی بازی The Last Night + تریلر

معرفی بازی The Last Night

یکی از بازی‌هایی که در کمال تعجب در E3 2017 سروصدای زیادی کرد، عنوانی مستقل بود که برای اولین بار به‌طور رسمی در دید همه قرار گرفت. Last Night موفق شد در سالی که همه از تکراری بودن و عدم حضور بازی‌های جذاب و جدید شاکی بودند، به‌خوبی در مرکز توجه قرار گیرد. اطلاعات چندانی از این بازی اعلام‌نشده ولی طبق اخبار، داستان آن در دنیایی Cyberpunk می‌گذرد که جامعه به دو قسمت مرفهان و فقرا تقسیم‌ شده و شخصیت اصلی بازی به نام چارلی متعلق به طبقه پایین است.

در این دنیا هوش مصنوعی و کامپیوترها مسئولیت انجام کارهای سطح پایین و فیزیکی را به دست گرفته‌اند و طبیعتاً بسیاری از شهروندان شغل خود را از دست‌ داده‌اند. باوجوداینکه هنوز بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ولی همان پیش‌نمایش‌های کوتاه و فضاسازی خیره‌کننده Last Night کافی بود تا نام این بازی را بر سر زبان‌ها بیندازد. ترکیب گرافیک پیکسلی با نورپردازی طبیعی و الهام از آثار شاخص Cyberpunk مانند BladeRunner سبب شده که Last Night حداقل از نظر ظاهری بی‌نظیر و جذاب باشد. تاریخ عرضه بازی 2018 اعلام‌شده و در حال حاضر برای عرضه بر روی PC و Xbox one در نظر گرفته‌شده است. بی‌صبرانه منتظر خبرهای بیشتر و تاریخ دقیق عرضه این بازی هستیم. در ادامه با تریلر این بازی با وی جی مگ همراه باشید.


دانلود با لینک مستقیم کیفیت 1080P

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 4K


 

آیت سلطانی

آیت سلطانی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =

  • ای جاااااااانم 😉 :yes: :yes: :yes: با اون گرافیک پیکسلی و جذابش منو برد به حال و هوای Flashback عزییییزم نسخه اصلیش سال 1992
    عشقهههه . بی صبرانه منتظرشم..