FIFA World Cup 2018

بازی برزیل صربستان | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: هنوز صعود هیچ‌کدام از تیم‌های گروه پنجم مسابقات جام جهانی 2018 روسیه مشخص نشده و باید دید که با برگزاری دیدار برزیل صربستان کدامیک از این دو تیم در نهایت جواز حضور در مرحله حذفی را به دست می‌آورند. از سویی نباید سوئیس را نیز از یاد برد که در یک پیروزی دراماتیک موفق به شکست صربستان شد و حالا باید مقابل کاستاریکا قرار گیرد که از همین حالا مشخص است صعود نمی‌کند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی برزیل صربستان در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم برزیل را در این مسابقه علی ذاکری برعهده گرفته و بازی در نقش صربستان نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

برزیل پس از تساوی 1-1 مقابل سوئیس، در دیدار مقابل کاستاریکا تجربه سختی را پشت سر گذاشت و در حالی که بازی با نتیجه مساوی بدون گل رو به پایان بود، دو گل در اوقات تلف شده بازی منتج به پیروزی سلسائو شد. برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی یکی از شانس های اصلی قهرمانی در روسیه است، اما شروع متزلزلی در این مسابقات داشته است. در سوی مقابل صربستان قرار دارد که پس از برد 1-0 مقابل کاستاریکا با گل زیبای کولاروف، با روحیه بالایی به مصاف سوئیس رفت، اما در حالیکه از حریف خود پیش بود، با نتیجه 2-1 مغلوب شد، تا کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد. صربستان در صورت برد قطعا صعود خواهد کرد و در صورت شکست نیز قطعا از دور مسابقات کنار خواهد رفت، اما نتیجه مساوی در صورتی می تواند منجر به صعود صرب ها شود، که سوئیس با اختلاف دو گل بازنده دیدار مقابل کاستاریکا شود، که تقریبا امری بعید به نظر می رسد.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =