FIFA World Cup 2018

بازی بلژیک انگلیس | رده بندی جام جهانی 2018 روسیه


مسابقه بلژیک انگلیس که یک بار در جریان مرحله گروهی جام جهانی 2018 برگزار شده بود حالا تیم سوم جام بیست و یکم را معرفی می‌کند. فرانسه و کرواسی این دو تیم را شکست دادند و حالا سه شیرها باید در مقابل شیاطین سرخ اروپا قرار گیرند تا بعد از مدت‌ها یکی از این تیم به مقامی قابل توجه در جام جهانی دست پیدا کند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی بلژیک انگلیس، رده بندی جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم بلژیک را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش انگلیس نیز برعهده جواد محسنی است. فردا همزمان با برگزاری فینال مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقه این دوره از مسابقات جام جهانی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی بلژیک انگلیس را مشاهده کنید.

انگلیس عملکردی بسیار خوب در جام جهانی 2018 داشت. آنها پس از طی چند دوره جام جهانی با ناکامی، امسال موفق شدند به نیمه نهایی رقابت ها صعود کنند. آنها در گروه بلژیک، تونس و پاناما حضور داشتند که با 6 امتیاز به مرحله بعدی صعود کردند. پس از پیروزی مقابل کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی، در یک چهارم نهایی به مصاف سوئد رفتند که مقتدرانه در آن دیدار پیروز شدند. حریف این تیم در نیمه نهایی کرواسی بود که تلاش دو تیم پس از 90 دقیقه با تساوی 1-1 خاتمه یافت و این کرواسی بود که در دقایق پایانی وقت های اضافه گل پیروزی بخش را زد تا انگلیس راهی رده بندی شود. در سوی دیگر میدان بلژیک قرار دارد که از آنها به عنوان یکی از مدعیان یاد می شد. آنها با 9 امتیاز و مقتدرانه به مرحله بعدی رقابت ها صعود کردند و پس از پیروزی و کامبک دیدنی مقابل ژاپن در یک هشتم نهایی، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برزیل قدرتمند رفتند که با درخشش ستارگان خود توانستند به نیمه نهایی صعود کنند. اما در نیمه نهایی به حریف قدری مانند فرانسه برخورد کردند و در نهایت با نتیجه 1-0 مغلوب شدند تا راهی دیدار رده بندی شوند.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 8 =