FIFA World Cup 2018

بازی اروگوئه فرانسه | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: اروگوئه و فرانسه برای رسیدن به این مرحله از جام جهانی 2018 روسیه دو تا از بهترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال را حذف کردند و حالا مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. فرانسه توانست در دیداری تقریبا یک طرفه آرژانتین و مسی که بدترین روزهای خود بودند را حذف کنند و اروگوئه توانست پرتغال و رونالدو را از پیش روی خود بردارد. حالا باید دید که امروز پیروزی با خروس‌هاست یا همراهان سوارز و کاوانی موفق به کسب پیروزی می‌شوند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی اروگوئه فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم اروگوئه را در این مسابقه محمد سلیمی برعهده گرفته و بازی در نقش فرانسه نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی اروگوئه فرانسه را مشاهده کنید.

اروگوئه و فرانسه برگزار کننده نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 خواهند بود. این مسابقه برای بازیکنان دو تیم حس و حال خاصی دارد چرا که عده ای از آن ها با هم تیمی های خود در رده باشگاهی رو به رو می شوند. آنتوان گریزمان و لوکاس هرناندز در ترکیب فرانسه رو در روی هم تیمی های شان در اتلتیکو مادرید یعنی دیگو گودین و خوزه خیمنز قرار می گیرند و در عین حال ادینسون کاوانی و کیلیان ام باپه نیز شرایط مشابه ای خواهند داشت. البته حضور ال ماتادور که دو بار مقابل پرتغال گلزنی کرد، به دلیل مصدومیت هنوز قطعی نیست. هر دو تیم که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارند، بدون شکست به این مرحله راه یافته اند. در این راستا اروگوئه در تمامی مسابقات خود برنده بوده و فقط یک گل دریافت کرده است و از آن سو خروس ها در دور قبل توانستند در دیداری تماشایی، آرژانتین را از گردونه رقابت ها حذف کنند.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − دوازده =