FIFA World Cup 2018

بازی اروگوئه پرتغال | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: تساوی ایران و پرتغال نهایتا باعث شد که همراهان رونالدو برای صعود از اولین مرحله حذفی در مقابل اروگوئه‌ای قرار گیرند که به عنوان صدرنشین از گروه اول این مسابقات صعود کردند. با توجه به اینکه اروگوئه هم در جریان مرحله گروهی عملکردی مطمئن را از خود به نمایش در نیاورد انتظار می‌رود که رقابت اروگوئه پرتغال در جریان جام جهانی 2018 روسیه نزدیک از آب در آمده و جذابیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی اروگوئه پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم اروگوئه را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش پرتغال نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی اروگوئه پرتغال را مشاهده کنید.

اروگوئه سه برد به ترتیب مقابل مصر، عربستان و روسیه کسب کردند و با 9 امتیاز به مرحله بعدی راه یافتند. این تیم بازیکنان با تجربه و ستاره ای مانند گودین، ادینسون کاوانی و لوییس سوارز را در اختیار دارد که می توانند در زمین تفاوت رقم بزنند. در سوی دیگر میدان پرتغال حضور داشته که به سختی به مرحله بعدی رسیده است. پس از تساوی در دیدار ابتدایی مقابل اسپانیا، این تیم در دیدار دوم خود به زحمت مراکش را شکست داد و مقابل ایران در دیدار سوم نیز به تساوی رسید تا با 5 امتیاز به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. چهره شاخص پرتغال بدون شک رونالدو است و این تیم حول او کارش را انجام می دهد.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 18 =

  • اقا میثم شما هم کم کم داری مثل علی ذاکری میشید :-)) 😀
    باید بسپاریم به بچه ها برای هشتگ سازی ……….خخخخخخ

  • آقا مثل اینکه رئال تو سه سال اخیر به آرسنال و یوونتوس و بارسا خیلی فشار آورده…این طرفداراشون ناراحتن 😀

    میثم خان میخواستند بفرمایند:

    گفت:دیناری بده پنهان و خود را وا رهان/گفت:کارِ شرع کارِ درهم و دینار نیست

    آخرشم میگه:گفت باید حد زند هشیار مردم مست را/گفت هشیاری بیار اینجا کسی هشیار نیست