FIFA World Cup 2018

بازی انگلیس بلژیک | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: تنها چیزی که از گروه ششم مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده، مشخص شدن صدرنشین است. مسئله‌ای که با بازی انگلیس بلژیک روشن شده و حالا باید ببینیم که تیم‌های برنده در دو بازی قبلی چه نتیجه‌ای را در سخت‌ترین و مهم‌ترین رقابت گروهی خود کسب می‌کنند. بلژیک با ستاره‌های پرتعداد خود آماده است که جوان‌های انگلیسی را شکست داده و خود را به عنوان مدعی معرفی کند و در مقابل سه‌شیرها منتظر اولین فرصت هستند تا در غفلت دیگران به دومین جام خود برسند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی انگلیس بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم انگلیس را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش بلژیک نیز برعهده محمد سلیمی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

انگلیس پس از پیروزی سخت 2-1 مقابل تونس، موفق شد با برد 6-1 مقابل پاناما بهترین پیروزی تاریخ خود در جام جهانی را جشن بگیرد و برای تمامی رقبا خط و نشان بکشد. هری کین با ثبت پنج گل زده بهترین گلزن جام تا اینجای مسابقات است و انگیزه زیادی برای کسب کفش طلای مسابقات دارد. انگلیس در شش دیدار اخیر رسمی خود پیروز شده است. در نقطه مقابل بلژیکی حضور دارد که یکی از پرستاره ترین تیم های حاضر در روسیه است. بلژیک با کسب دو برد پرگل 3-0 مقابل پاناما و 5-2 مقابل تونس برای تمامی رقبا خط و نشان کشیده و از منظر بسیاری یکی از شانس های اصلی قهرمانی است. بلژیک در هفت دیدار اخیر رسمی خود پیروز شده است و حداقل سه گل در چهار دیدار اخیر رسمی اش به ثمر رسانده است.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 9 =