FIFA World Cup 2018

بازی انگلیس کلمبیا | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: انگلیس با قدرت کار خود را در جام جهانی 2018 روسیه شروع کرد و با باخت در سومین دیدار خود مقابل بلژیک به سمت آسان مرحله حذفی رفته تا در اولین دیدار خود مقابل کلمبیا قرار گیرد که هرچند دیدار اول خود مقابل ژاپن را واگذار کرد اما نهایتا توانست به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی انگلیس کلمبیا در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم انگلیس را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش کلمبیا نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی انگلیس کلمبیا را مشاهده کنید.

انگلیس تاکنون 9 بار موفق به صعود از این مرحله شده و دو بار نیز موفق شده در جمع چهار تیم برتر جام جهانی جای گیرد و این درحالیست که کلمبیا فقط برای سومین بار موفق به صعود از مرحله گروهی شده و در جام جهانی 2014 با حضور در جمع هشت تیم برتر مسابقات، بهترین عملکرد خود در تاریخ جام جهانی را به نمایش گذاشت. در سوی مقابل کلمبیا، پس از شکست 2-1 مقابل ژاپن وضعیت سختی پیدا کرد، اما دو برد 3-0 مقابل لهستان و 1-0 مقابل سنگال این تیم را به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی کرد. هر دو دیدار اخیر دو تیم با برتری انگلیس خاتمه یافته است. در سال 2005 انگلیس موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 3-2 از سد کلمبیا عبور نماید. تنها دیدار دو تیم در جام جهانی نیز با برتری 2-0 انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی 1998 همراه شد.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =