FIFA World Cup 2018

بازی سوئد سوئیس | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: در شرایطی که شاید هیچکس با حضور آلمان در گروه سوئد، شانسی برای صعود این تیم در نظر نمی‌گرفت اما نهایتا تیمی که از راهیابی ایتالیا به جام جهانی جلوگیری کرده بود، موفق به صعود از گروه خود شد و حالا باید در اولین دور از مرحله حذفی مقابل سوئیس قرار گیرد که با وجود نداشتن ستاره‌ای خاص توانسته به صورت تیمی نتایج قابل توجهی را کسب کرده. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی سوئد سوئیس در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم سوئد را در این مسابقه محمد سلیمی  برعهده گرفته و بازی در نقش سوئیس نیز برعهده محمد طالبیان است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی سوئد سوئیس را مشاهده کنید.

یک فرصت بزرگ برای سوئیس و سوئد که خود را در جمع هشت تیم برتر جام جهانی ببینند. درحالی که بسیاری از مدعیان چون آلمان، اسپانیا و پرتغال حذف شده‌اند، این دو تیم فرصت دارند تا با پیروزی در سنت پترزبورگ، به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برسند. 24 سال پیش، سوئد در جام جهانی آمریکا خود را در مرحله یک چهارم نهایی دید، اما از آخرین‌باری که سوئیس به این مرحله رسیده است، 54 سال می‌گذرد. سوئیسی‌ها اگرچه در سال 2006 هم فرصت داشتند با پیروزی در برابر اوکراین راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند، اما در آن دیدار در ضربات پنالتی شکست خوردند تا تنها حضورشان در این مرحله، به سال 1954 بازگردد، جایی که میزبان رقابت‌ها بودند.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 4 =