FIFA World Cup 2018

بازی فرانسه آرژانتین | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: با مشخص شدن 16 تیم صعودکننده از گروه‌های جام جهانی 2018 روسیه حالا نوبت به اولین بازی از مرحله حذفی رسیده که بین فرانسه آرژانتین و برگزار می‌شود. آرژانتینی‌ها به سختی از گروه خود صعود کردند و باید دید در مقابل فرانسه که فعلا چالشی قابل توجه را تجربه نکرده‌اند، قرار گیرند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی فرانسه آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم فرانسه را در این مسابقه محمد طالبیان برعهده گرفته و بازی در نقش آرژانتین نیز برعهده جواد محسنی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. از سویی پیش از تماشای این مسابقه می‌توانید به پیش نمایش منتشر شده برای بازی فرانسه آرژانتین نیز نگاهی داشته باشید.

شاید هنوز حرف زدن از مدعیان قهرمانی زود باشد ولی نه فرانسه و نه آرژانتین تا کنون در حد و اندازه یک مدعی قهرمانی ظاهر نشده اند. در حقیقت فرانسه با کسب دو پیروزی در خفیف ترین حالت ممکن و یک تساوی با دانمارک به این مرحله رسیده است. از آن سو آلبی سلسته نیز با چهار امتیاز و هزار دعا و عبادت خود را به جمع شانزده تیم برتر جام رسانده است. برای خورخه سمپائولی، همین که هنوز خودش بر روی نیمکت آرژانتین می نشیند و کشورش در جام جهانی حاضر است، جای شکر دارد. تیم او با گل دقیقه 86 مارکوس روخو در دیدار مقابل نیجریه، شانس مجددی برای اثبات توانایی های خود به دست آورده است و سمپائولی باید همان هدف مشترکی را دنبال کند که از سهیم بودن آن با مسی گفته است.


دانلود

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =

  • این خورخه سمپائولی هم مشکل داره…تو 15بازی که سرمربی آرزانتین بوده 15تا ترکیب مختلف گذاشته تو زمین…مگه جنگه آخه؟؟؟اونطوری می تونن باهم هماهنگ بشن بازیکنا؟؟؟

    البته وقتی تیم دست کینگ مسی 😀 😀 😀 باشه از این بهتر نمیشه…بهترین بازیکن تاریخی که کلا تو تیم ملی افتخاری نداره 😀 😀 😀

    به قول گری لینکر مسی امروز هم مهاجم کاذب بود هم مربی کاذب!!!!!!

  • آقای طالبیان یجوری میگه اگه ایتالیا بود آلمان رو می برد که آدم راستی راستی باورش میشه!!!!آخه برادر من اون ایتالیا اگه تیم بود حداقل به جام جهانی صعود میکرد که اگر تو گروه ایران بود قطغا به ایران هم میباخت مهدی طارمی و آزمون هم بهشون گل می زدن 😀 😀 😀
    آلمان که بماند…با تیم المپیکش میومد ایتالیا رو می برد…

    بعدم چیه این فوتبال ایتالیا…فقط بزن بزن و فوتبال خشن!مربی هاتون هم که کلا تو کار خطی هستن…اتوبوس پارک میکنن …اون از آلگری اونم از کونته…کاپلو هم که خدابیامرز معلوم نیست کجاست…وِلَ کِن برررررررادر من!!!!