FIFA World Cup 2018

بازی کرواسی انگلیس | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: این مهم‌ترین مسابقه فوتبال انگلیس در قرن بیست و یکم است. آنها سال‌هاست به دنبال تکرار قهرمانی سال 1966 هستند و برای بار دیگر این فرصت را دارند تا ورزشی که اعتقاد دارند خودشان طراحی کرده‌اند را به خانه برگردانند. در مقابل کرواسی برای بار دیگر به نیمه نهایی رسید و مطمئنا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا فینال جام جهانی 2018 روسیه را تجربه کند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی کرواسی انگلیس در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم کرواسی را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش انگلیس نیز برعهده علی ذاکری است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی کرواسی انگلیس را مشاهده کنید.

انتظارها به پایان رسید؛ پس از 28 سال انگلستان دوباره در نیمه نهایی جام جهانی حاضر است و این در حالی است که انتظار کرواسی برای رسیدن دوباره به این مرحله، فقط 20 سال طول کشید. این نخستین تقابل دو تیم در جام جهانی است ولی می تواند نتیجه ای به یادماندنی به همراه داشته باشد. کرواسی در تنها نیمه نهایی خود در سال 1998 به فرانسه میزبان باخت ولی انگلیس بیش از نیم قرن پیش به برای اولین و آخرین بار به فینال جام جهانی رسید و در سال 1966 جام قهرمانی را بالای سر برد. اگر مربیان دو تیم صادق باشند، اعتراف می کنند که قبل از شروع جام جهانی انتظار پیشروی تا این مرحله را نداشتند. با این حال هر دو تیم به شایستگی به این مرحله راه پیدا کرده اند. کرواسی دو نبرد 120 دقیقه ای داشت و هم برابر دانمارک و هم روسیه میزبان، تا آخرین ضربه پنالتی دست از تلاش بر نداشت. انگلیس هم علاوه بر پیروزی حماسی مقابل کلمبیا، در شطرنج با سوئد سر بلند بیرون آمد.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − پانزده =