FIFA World Cup 2018

بازی کرواسی دانمارک | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: نمایش خوب کرواسی حالا این تیم را تبدیل به یکی از مدعی‌های جام جهانی روسیه 2018 کرده. کراوسی دانمارک اولین تقابل این تیم در مرحله حذفی جام جهانی است و باید دید که مودریچ و دیگر بازیکن‌های تیم دالیچ چه نتیجه‌ای را در مقابل دانمارک می‌گیرند که تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته‌اند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی کرواسی دانمارک در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم کرواسی را در این مسابقه دانیال نوروزی برعهده گرفته و بازی در نقش دانمارک نیز برعهده جواد محسنی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی کرواسی دانمارک را مشاهده کنید.

دو تیم کرواسی و دانمارک در حالی به مصاف هم خواهند رفت، که مدت هاست حضور در جمع 16 تیم برتر جام جهانی را تجربه نکرده بودند. کرواسی جام فوق العاده ای را تجربه می کند. پس از برد 2-0 مقابل نیجریه، این تیم موفق شد با نتیجه پرگل 3-0 آرژانتین را از پیش رو بردارد و برد 2-1 مقابل ایسلند موجب شد با 9 امتیاز کامل راهی دور حذفی مسابقات شود. در نقطه مقابل دانمارکی حضور دارد که همچون کروات ها تاکنون متحمل شکستی نشده اند. پس از برد 1-0 مقابل پرو، دانمارک در مقابل استرالیا با نتیجه 1-1 و در مقابل فرانسه با نتیجه مساوی بدون گل به کارش ادامه داد تا با کسب 5 امتیاز، بعنوان تیم دوم گروه C راهی مرحله حذفی شود. دانمارک در 12 دیدار اخیر رسمی خود متحمل شکست نشده است و کمتر از 3 گل در 6 دیدار از 7 دیدار رسمی این تیم ردوبدل شده است.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 3 =