گیم ویدئو

بهترین‌های E3 در 14 سال اخیر کدامند؟

آیا به خاطر دارید که کدام بازی ها در کدام دوره به عنوان بهترین بازی نمایشگاه E3 انتخاب شده اند؟ مسلما اگر تمامی انها را به خاطر داشته باشید از حافظه بسیار خوبی برخوردارید. سایت IGN از سال 2001 تا 2014 تمامی بازی هایی که به عنوان بهترین بازی نمایش داده شده در E3 انتخاب شده اند را در کنار یکدیگر قرار داده است. ویدئوی زیر کمی رنگ خاطرات را پر رنگ تر می کند. سالیانی که از عمر ما گیمر ها گذشته است و خوب و بد و زشت و زیبا در کنار بازی ها و علاقه مندی هایمان زنگی کرده ایم. سوال مهم اینجاست: امسال بهترین بازی کدام بازی خواهد بود؟ و مهمتر از همه اینها این سوال است که:

آخرش که چی؟

بهترین‌های E3 در 14 سال اخیر

بهترین‌های E3 در 14 سال اخیر کدامند؟ 1
1080P – 63MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 16 =

    • مخلصیم
      بچه ها لطف کردن فروم رو دست گرفتن و من دیگه رو سایت بیشتر فعالیت میکنم.
      حالا خبرهای خوبی تو راهه و بعد از e3 سه تن از بهترین نویسندگان گیم ایران که در روزنامه های کاغذی بسیار معروف هستند و به جرات میشه گفتن بهترینهای ایران در زمینه نویسندگی بازی و نقد نویسی و مقاله نویسی هستن به بنده لطف داشتن و برای وگیم ایمگ نویسندگی میکنن که باز هم به رشد گیمرها کمک خواهیم کرد.

  • ((و مهمتر از همه اینها این سوال است که:آخرش که چی؟))
    خوب این کنفرانس ها رو می زارن تا مردم رو بهتر و بیشتر بچاپن

    • بچاپن چیه اونا قانون دارن نه مثه ما ک ی نفر بیستومن میده بازی میخره بیست هزار نفر نصب میکنن…انقدی ک اونا پول در میارن با این بازیا بیل گیتس در نیورده(مزاح)!!!!
      ی کامیون بازی از شرکت Activision بپیچون اگه بیل گیتس نشدی جایزه میدم 😀 😀 😀 😀 😀