زیرخاکی

Batman Arkham Origins

Batman Arkham Origins 1

Batman Arkham Origins سومین عنوان از سری بازی بتمن بعد از Arkham Asylum و Arkham City بود که داستان این بازی به چندین ماه قبل از عناوین گذشته خود بر می گردد. در این بازی شما با Bruce Wayne در نقش Batman بازی خواهید کرد و باید با جلوگیری از جرم و جنایت های فراوانی که در شهر گوتهام اتفاق می افتد، آرامش را به ساکنین این شهر باز گردانید.

batmanAO4

در این عنوان، شما علاوه بر مبارزه با مزدوران و جنایتکاران این شهر، می بایستی با چندین قاتلی که برای کشتن بتمن توسط Black-Mask استخدام شده بودند نیز مبارزه کنید؛ بعدها Black-Mask یا نقاب سیاه، توسط جوکر دستگیر می شود و قاتلین به خدمت جوکر در می آیند.

در این آیتم، ما نگاهی به پایان بازی Batman Arkham Origins خواهیم داشت. در پایان بازی شما باید با 3 نفر از قوی ترین قاتلین و مجرمان استخدام شده برای کشتن بتمن مبارزه کنید و آنها را دستگیر کنید. یکی از این نفرات، FireFly می باشد که توسط یک جت پیک در هوا پرواز می کند و به خرابکاری های خود در پل اصلی شهر می پردازد. بتمن وظیفه خود می داند که این مجرم را دستگیر کند و گیمر می بایستی تلاش خود را برای دستگیری FireFly انجام دهد هر چند که انجام این ماموریت برای گیمرها مخصوصاً در درجه سختی بالا چندان آسان نخواهد بود.

گیم پلی این بازی همانند عناوین قبلی خود می باشد، با این تفاوت که در این عنوان سلاح ها و وسایل شما کمی با عناوین قبلی این سری بازی متفاوت است. این امر باعث شد که این بازی از لحاظ گیم پلی نمره کمتری را در زمینه نوآوری از سایت های مختلف دریافت کند. البته ناگفته نماند که همچنان گیم پلی این بازی برای گیمرها و فن های این بازی جذاب می باشد. باقی ماندن آسیب های وارده بر لباس بتمن در طی داستان بازی، نحوه مبارزات مخفیانه و آشکار، هوش مصنوعی بالای دشمنان، لذت چشیدن یک بازی OpenWorld، تماماً در جذابیت بازی کم تاثیر نبودند.

batmanAO3

در ادامه داستان بازی باید مبارزه ای سخت با Bane داشته باشید. Bane سرسخت ترین دشمن شما در بازی می باشد و بدون شک بهترین و جذاب ترین بخش مبارزات در بازی را تشکیل می دهد. Bane یک غول بی شاخ و دم بود که نه تنها برای کشتن بتمن بلکه برای خرد کردن تک تک استخوان های بتمن استخدام شده بود. Bane توسط منبع تغذیه ای در پشت خود، تبدیل به دشمنی سرسخت برای بتمن می شود که دستگیری او نه تنها جذاب بلکه لذت بخش نیز خواهد بود.

صداگذاری بازی، کرکترها و دشمنان، شخصیت های منفی و مثبت همه عالی کار شده بودند و از افراد با استعداد در این زمینه بخوبی استفاده شده بود. موزیک این بازی نیز بسیار هیجان برانگیز و لذت بخش بود و هیچگاه برای گیمر تکراری نمی شد.

batmanAO2

در بازی Batman Arkham Origins، بتمن اولین باری بود که با جوکر آشنا می شد و این آشنایی برای بروس وین، گران تمام می شد چرا که جوکر یک دیوانه روان پریش مزمن بود که تنها هدفش خرد کردن اعصاب بروس وین و اجبار او به کشتن مجرمین و آلوده شدن دستانش به خون اجساد بود. اما بروس وین در طول داستان بازی تمام تلاش خود را برای آلوده نکردن دستانش به خون مجرمین انجام می دهد.

در اصل بروس وین پس از کشته شدن پدر و مادرش در کودکی تصمیم گرفته بود تا در بزرگی، انتقام پدر و مادرش را از تمامی مزدوران شهر گوتهام که باعث و بانی کشته شدن پدر و مادرش بودن را بگیرد. از همین رو از همان کودکی با کمک دستیار خود آلفرد به تمرین های سخت و طاقت فرسا پرداخت تا بتواند در بزرگی به هدف خود که برگرداندن آرامش به شهر گوتهام بود، برسد.

batmanAO1

گرافیک بازی، تا حدودی نسبت به عناوین قبلی خود پیشرفت کرده بود و توانسته بود توجه علاقه مندان به گرافیک بازی را به خود جلب کند. این بازی توسط Unreal Engine 3 ساخته شده بود.

در این آیتم، نگاهی بر پایان بازی Batman Arkham Origins خواهیم داشت تا کسانی که بر خلاف میلشان نتوانستند این بازی را بازی کنند، با دیدن این آیتم لذت کافی و وافی را ببرند. مدت زمان این آیتم 33 دقیقه می باشد و کاملاً توسط تیم گیم ایمگ تهیه شده است. شما را به دیدن این آیتم دعوت می کنیم.

HD

HQ

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =

  • جدا این بازی نسبت به بقیه بازی های بتمن طرفدار کمتری داره ؟؟!!!!!!
    ای کاش زودتر اینو میخوندم و الکی این همه گیگ مصرف دانلود این بازی نمیکردم

    • چه کسی گفته طرفدار کمتری داشته؟
      ضمناً مگه شما بازی رو با توجه به نظرات دیگران دانلود و یا تهیه می کنید؟!

      • خب نوشته نمره ی کمتری رو گرفته ولی ننوشته چقدر طرفدار داشته که! نمرات رو سایت های بزرگ خارجی که در این زمینه فعالیت می کنن میدن. ممکنه یه بازی نمرات ضعیفی بگیره ولی یه شخصی با اون بازی کلی حال کنه.
        نمونه بارزش RE6 که نمرات خیلی ضعیفی دریافت کرد ولی من به شخصه خیلی با بازیش حال کردم و چندبار تا آخرش رفتم.

        بستگی به خودت داره. اگه نسخه های قبلیش رو بازی کردی و خوشت اومده بود، حتماً این یکی رو هم بازی کن.

  • خیلی خوب بود،ممنون
    ولی کاش جوکر نمی مرد…
    لطفا Watch Dogs و بازیهای دیگه رو هم اینجوری نقد کنید