گیم ویدئو

سال نو مبارک!! – ویژه ۱۳۹۷

سال ۱۳۹۶ به سرعت گذشت. یه سال عجیب و پر از حادثه برای کشور عزیزمان و یک سال بسیار ضعیف برای بازیهای ایرانی و البته جذاب برای گیمرهایی که بازیهای خارجی را دنبال میکنند. امسالی که این پست در آن ارسال می شود نفسهای آخر خود را  می کشد و همگی آماده ورود به سال 1397 را می کشیم.

سال 1396 به سرعت گذشت و چه بسیار حق ها که نا حق شد و چه بسیار کج روی ها که صاف شدند. چه بسیار کم ها که زیاد شدند و چه بسیار غم ها که شادی شدند. چه بسیار اتفاقات بدی که در سال گذشته افتاد و هیچ مرحمی هم برای آنها نیست و مسئولینی که به راحتی از آنها گذشتند و خودشان را پشت مرحم زمان مخفی کردند ولی فراموش کردند که دلهای شکسته مرحمی قوی تر میخواهند.

وی جی مگ وظیفه خود می داند که سال نو را به شما همراهان تبریک بگوید و سالی بسیار خوش و پر از شادی و سلامتی برای شما آرزو می کند و این مطلب را به شما بگوییم که بدون شما هیچ رسانه ای ارزشی ندارد. امیدواریم که در سال 1397 بتوانیم گامهای بهتری و موفق تری در جهت ارتقای خودمان و البته فرهنگ گیمرها و بازی سازان برداریم. البته این مهم بدون کمک شما یاران همیشگی غیر ممکن است. پس با ما باشید.

ویدئوی زیر تقدیم به شما دوستان همیشگی. لحظات خنده دار و فانی که در طول سال 1396 برای تیم وی جی مگ اتفاق افتاده است را برای شما جمع آوری کرده ایم و به همراه بدترین و بهترین و زشت ترین و عجیب ترین و موفق ترین اتفاق سال 1396 برای شما در یک پکیج آماده کرده ایم. همراه وی جی مگ باشید.



سال نو مبارک!! – ویژه ۱۳۹۷

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =