بازی ایرانی تریلر موبایل

بازی بال های تاریک و تاریخ انتشار + تریلر نهایی

ساخت بازی بالهای تاریک به پایان رسیده است. بازی بالهای تاریک ، که اولین پروژه رسمی گروه لِکسیپ (Lexip) می باشد در اصل یک بازی معمایی / پلیسی در سبک ، ماجرایی / اشاره و کلیک ( Adventure / Point & Click) است و به صورت multi platform برای سیستم عامل های اندروید و ios و همچنین pc ساخته شده است و طبق اعلام تیم سازنده این بازی ۲۴ آذر ماه نسخه اندروید آن در کافه بازار منتشر خواهد شد .

 بازی بال های تاریک ، که اولین پروژه رسمی گروه لِکسیپ (Lexip) می باشد، در اصل یک بازی معمایی / پلیسی در سبک ، ماجرایی /
اشاره و کلیک ( Adventure / Point & Click) است و به صورت multi platform برای سیستم عامل های اندروید و ios و همچنین pc ساخته شده است و طبق اعلام تیم سازنده این بازی ۲۴ آذر ماه نسخه اندروید آن در کافه بازار منتشر خواهد شد .

حال داستان این بازی از زبان سازندگان:

داستان در سرمای زمستان و زیر بارش باران رخ می دهد .مدتی است پرونده مفقود شدن بازیگران سینما ، با نام مستعار سایه شب ، ذهن پلیس و مردم را به خود مشغول کرده است . سروان
آرمان تیرداد ، یکی از بهترین نیروهای پلیس ، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده می گیرد .
همان شب سام حقیقی ، یکی دیگر از بازیگران و سوپراستارهای سینما ، به صورتی مرموز ربوده می شود و ذهن پلیس را بیش ازپیش درگیر می کند . سام پس از ربوده شدن متوجه می شود در تیمارستانی متروکه زندانی شده است و برای رهایی از این محیط تمام تلاش خود را میکند ، اما با پیشروی در بال های تاریک پی به رازها و گذشته عجیب این مکان می برد . سام حقیقی و سروان آرمان تیرداد هر دو در دو مکان مختلف درگیر پرونده ای می شوند که به سال  هایی دور بازمی گردد و…

در انتها شاهد تریلر تریلر این بازی باشید:

سایت تیم سازنده بازی بال های تاریک

بازی بال های تاریک

دانلود

این پروژه اولین پروژه رسمی گروه لِکسیپ (Lexip) می باشد  و امیدواریم که کار خوبی از این گروه شاهد باشیم.

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =

    • جوری که من شنیدم . سیماپولاتور (شبیه ساز )به بازی هایی می گن که مثل واقیت باشه برا مثال همون طور که ، آقا میثم گفتن Drive club و Project cars سیمولاتور هستن یعنی توی پیست هست و خصوصیات زیادی از یه ماشین مسابقه مثل هندلینگ و آب و هوا و.. توی رانندگی تاثیر دارن ولی توی یه بازی غیر سیمولاتور (غیر شبیه ساز ) یه چیزی مثل رانندگی توی بازی های جهان بازه ولی یکمی تخصصی تر و بیشتر می تونی از بازی لذت ببری .

  • سلام آقا میثم بین تموم ماشین سواری هایی که برای ps4 اومده چه انحصاری چه غیر انحصاری کدوم کدوم از بقیه بهتره؟ هم از لحاظ گرافیک هم از لحاظ گیم پلی :drool: