بازی ایرانی تریلر

تریلر جدید بازی ایرانی : گربه قجری

تریلر جدید بازی ایرانی : گربه قجری 1

این هم از تریلر جدید بازی گربه قجری که ساخت این بازی رو شرکت رسانا شکوه کویر و استودیو هورخش به عهده دارند . در این ویدئو میتونید قسمت هایی از گیم پلی و تصاویری از بازی رو ببینید.امیدوارم از این ویدئو لذت ببرید.

[download id=”1108″]

[download id=”1109″]

———————————————————————————————–

ویرایش : صحبت های سازنده بازی در مورد این ویدئو

با سلام
با تشکر,دوستان عزیز این تریلر به معنای اصلی کلمه نیست , بلکه بیشتر یک شو با ضرب آهنگ سریع برای نمایشگاه رسانه های دیجیتال بود . انشاالله به زودی دمویی از گیم پلی و کات سین ها برای شما آماده خواهیم کرد .در رابطه با سبک بازی , گربه قجری یک ادونچر کلاسیک سوم شخص دو بعدی کارتون استایل هست.
این بازی دارای یک روایت بسیط و طنزی نهفته است که امیدواریم لحظات شیرینی را برای شما رقم بزند.

با تقدیم احترام
عماد رحمانی
مدیر پروژه

مهدی فنایی

مهدی فنایی

18 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هشت =

  • با سلام و احترام
    اینطور که از ظاهر بازی فهمیدم باید یه چیزی تو مایه های بازی های فلش باشه..
    برای دوستان لازمه توضیح بدم که بازی های فلش زمین تا آسمون با بازی هایی مثل بتلفیلد و نید فور سپید و امثالشون فرق دارن..

    بازی های فلش بازی هایی مثل سوپر میت بال یا انگری برد معروف هستند که خلاقیت هنری و جلوه های بصری بیشتر از برنامه نویسی توشون مهم ان و معمولاً نیاز به پردازنده های گرافیکی بالا ندارن و روی همه نوع کامپیوتری قابل اجرا هستند..

    بازی هایی مثل پورتال، بتلفیلد بازی هایی هستند که نه تنها گرافیک بسیار قوی(انیمیشن سه بعدی یا سی جی)دارن، بلکه در حد نوشتن یک سیستم عامل باید واسه شون زحمت کشید!
    این جور بازی ها رو معمولاً چندین برنامه نویس حرفه ای می نویسن(نه یکی دونفر) و پیشرفته هاشون توشون هوش مصنوعی و الگوریتم های برد و باخت کاربرد زیادی داره..

    برای همینه که تا به حال فقط تونستیم یه بازی به این سبک (گرشاسب) تولید کنیم..

    متاسفانه ما به همون اندازه که تو نرم افزار عقبیم، از دنیا تو درست کردن بازی های این چنینی هم عقب افتادیم..

    بنابراین لطفاً سریع قضاوت نکنید و به بازی سازان ایرانی هم فرصت بدید!

    عنوان بامزه این بازی منو جذب کرد.. منتظرش هستم 🙂

  • من نمی دونم چه اصراری بعضی بازی بسازن آمریکا بتلفید می سازه گند می زنه به ایرانی ها اما هنوز یک عده دنبال یک قول دوق بازی کردنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • من نمی دونم چرا بازی سازان ما خلاقیت نداردن یا همش پیله کردند به بازی تاریخی و شاهنمامه یا ادای بازی های آمریکایی را در میارن یا اگه می خواهید تقلید کنید درست تقلید کنید تا حالا هیچ کدومشون به فکرشون نرسیده ان که هفت خان رستم را می شه بهتر از اساسین کرید درست کرد یعنی هر خان بشه هدف رستم تازه رستم می تونه تو شهر هم بچرخه (خواهشا دیدگاه من را چاپ کنید)

  • اگهرنگ توی بازی فقط سیاه و سفید باشه اصلا جالب نیست ادم رو سریع خسته میکنه از ادامه بازی منصرف برای بچه ها هم اصلا جالب نیست دنیای کودکانه رنگ های شاد
    آنچه که من دیدم فقط رنگ سیاه و سفید بود امیدوارم اشتباه کرده باشم

  • دمتون گرم بازی قشنگی باید بشه.امیدوارم بهتر بشه.چون جای کار داره.ولی خوبه…..

    ببخشید اینو اینجا میگم ولی کسی تو این گیم ایمگ قرار نیست بفهمه mw3 اومده!!!!!بابا یه نقدی پیش نمایشی چیزی!!

  • در کل اگر کامل درست شود باید بازی زیبایی باشد فقط نیاز به اصلاحاتی هم دارد مثلا گرافیک فضا ها و البته آهنگ ها . فکر کنم آهنگ دومی بهتر از آهنگ سنتی اول باشد

  • با سلام
    شاید اشتباه از من باشه که نوشتم تریلر ولی …
    پیش خودم گفتم لازم نیست که بنویسم این هنوز قسمت های اولیه ساخت بازیست و جای کار داره .لطفا انقدر کم لطفی نکنید ، فکر کنم دیگه بیخیال گذاشتن ویدئوی قتل در کوچه های تهران و صدای فراموش شده بشم . (الکی)

  • (( لطفا این چند خط را مطالعه نمایید))
    با سلام
    با تشکر از آقای خلیفه ,دوستان عزیز این تریلر به معنای اصلی کلمه نیست , بلکه بیشتر یک شو با ضرب آهنگ سریع برای نمایشگاه رسانه های دیجیتال بود . انشاالله به زودی دمویی از گیم پلی و کات سین ها برای شما آماده خواهیم کرد .در رابطه با سبک بازی , گربه قجری کی ادونچر کلاسیک سوم شخص دو بعدی کارتون استایل هست.
    این بازی دارای یک روایط بسیط و طنزی نهفته است که امیدواریم لحظات شیرینی را برای شما رقم بزند.

    با تقدیم احترام
    عماد رحمانی
    مدیر پروژه