بازی ایرانی تریلر

تریلر اولیه از بازی قتل در کوچه های تهران 2

سال 1389 اولین شماره از بازی قتل در کوچه های تهران منتشر شد. این بازی که یک بازی اکشن ادونچر و اشاره و کلیک است توانست در شماره اول خود موفقیت نسبی داشته باشد. حال پس از چند سال، شماره دوم آن به پایان مراحل ساخت خود رسیده است و تریلر زیر اولین تریلر از این بازی می باشد که می توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر اولیه از بازی قتل در کوچه های تهران 2

تریلر اولیه از بازی قتل در کوچه های تهران 2 1
24MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + بیست =

  • ناموسا نسخه یک عالی بود .. من بیش 10 بار بازی کردم … امیدوارم نسخه 2 ش بهتر از 1 باشه ….
    فقط سوال داشتم جناب رحمانی
    شخصیت کارگاهی داستان چ شخصی هست ؟ همون کارگاه افشار خودمونه ؟
    گویندگی این بازی چه شخصی انجام داده ؟
    آیا مثل نسخه یک دفترچه راهنما داره؟
    اگر زمان دقیق انتشار بازی رو هم بگید ممنون میشم؟

  • من خیلی حرف ها داشتم اما در بخش نظرات نمی گنجه. خلاصه اش این که:
    1-جزیات بازی درست نیست. مثلا شخصیت اصلی بازی چه انطباقی با محیطهایی که توش قرار میگیره داره؟مثلا نور پردازیش؟
    2-گفت و گوها چرا انقدر سرد است. چرا دو شخصیت در بازی به هم نگاه نمیکنند؟
    3-چرا در یک بازی اشاره و کلیک سال 1394 از گروه ر.ش.کویر ما نباید شاهد روان بودن حرکات بدن کاراکتر، زیبایی فونت متن گفت و گوها و آیکون ها باشیم و خیالمان از جای دوربین مرحله راحت نباشد؟ مثلا چرا شخصیت باید پشت یک ستون بره و از دید بازیکن پنهان بشه؟ یا طور دیگه،
    4-من نمیدونم از کدام موتور بازی استفاهد میشه اما اگر نرم افزار یا برنامه نویسی یا سخت افزاری نیاز هست، باید تعبیه بشه.
    5-در این سبک از ر.شکوه کویر که مسبوق به سابقه است خلاقیت و خلق نوع آوری مرحله و گیم پلی انتشار دارم

    • ممنونم جناب سبحانی
      ببینید واقعیت این هست که قتل 2 واقعا در یکسری حوزه ها که در توانایی ما بود پیشرفت کرده
      دیالوگ ها ، سیستم راهنمای هوشمند ، مینی گیم ها و منطق بازی
      اما خوب بعضی مشکلات برخواسته از انجین بازی هست ، مثلا لود کردن کارکتر یا میزان پلیگان در انجین
      درحالیکه کارکترهای ما واقعا به سطح خوبی در سایر بازیها رسیدن ، اینجا رو ملاحظه بفرمایید:
      rskgd.com/?page_id=10600
      اما خوب در این انجین توانایی نرمال مپ هم نیست !!
      علی ای حال در مورد فونت و … بحث کمی سلیقه ای هست ، اما قطعا پیش از انتشار نظرات شما عزیزان رو به تیم انتقال خواهم داد
      سپاسگزار از توجهتون
      راستی وب سایت انگلیسی پروژه :
      http://www.mita2016.ir

  • سلام
    من فکر میکنم آقای عماد رحمانی و گروه محترموشن این روزها به اندازه کافی با نظرات بازیکنان بین المللی سر و کار دارند و سختی راست و ریست کردن مشکلات یک بازی رو به انضمام دید سخت گیر کاربران بین المللی (هم) میچشن،
    اما درباره این تریلر که گفته شده نمایش اولیه از بازی هست، خب به دید یک تریلر بهش نگاه کنیم:
    گرافیک محیط بازی قتل در کوچه های تهران 2 بسیار دیدنی و جذاب کار شده و باید به گروه سازنده تبریک گفت در کنار اون توقع میره تا با توجه به سابقه کارهای گروه سازنده، شاهد بالا بودن کیفیت گیم پلی در بخش های مختلف باشیم؛

    • اما درباره این تریلر که گفته شده نمایش اولیه از بازی هست، خب به دید یک تریلر بهش نگاه کنیم:
      گرافیک محیط بازی قتل در کوچه های تهران 2 بسیار دیدنی و جذاب کار شده و باید به گروه سازنده تبریک گفت در کنار اون توقع میره تا با توجه به سابقه کارهای گروه سازنده، شاهد بالا بودن کیفیت گیم پلی در بخش های مختلف باشیم؛

  • سلام و احترام
    ممنون از پوشش تریلر قتل در کوچه های تهران 2!
    اما در مورد نظر دوستان بابت متن که کلمه PDA بخاطر ایراد ساپورت زمان فارسی از ابتدا به انتهای جمله رفته که البته در نسخه نهایی رفع شده!
    در مورد قفل زنگ زده به یه درب ، و نتیجه گیری کاراگاه ، استنباط بر این هست که شکاف کلید و زبانه زنگ زده ، خوب اگر باز شده باشه باید زنگ میریخته، چون هم زبانه میچرخه و هم شکاف…
    در مورد پوستر و محیط بازی واقعا متوجه نظرتون نشدم ، اما بعید میدونم بازی رو با گرافیک پایین دیده باشید!!!!!!
    مطمئنا قتل در کوچه های تهران 2 ظاهر و باطنش برای شما جذاب خواهد بود ، بهتون قول میدم

    • سلام منظور من اين بود كه چرا چهره فرد روي پوستر با چهره اون كاركتر داخل بازيكه هرد طبيعتا يك نفر هستند زمين تا آسمان فرق مي كنه وگرنه در كل گرافيك نسبتا بدي نداره بازي

  • داستان عكس پوستر بازي داره ميشه مثل عكس بستني ها كه عكسش يه چيز و خود شكل بستني يه چيز ديگه آدم رو پوستر خيلي قشنك و خوش هيكل و زيبا و اما داخل بازي مثل ماموران كميته ي زمان جنگ مي مونه

  • پس چرا این بازی نوشته هاش اینجوری بود؟ اونجاهایی که ذره بین رو میگرفت روی فکر میکنم یه PDA بود مثل توی سایر بازیها (همون تبلت یا شبیه به اون) در اصل کاملش Personal Digital Assistant میشه . توی بازی به جای اینکه PDA بیاد اول جمله بعد کلمات فارسی نوشته بشه . این اولش نوشته بود.. “عزیزم که تمام اطلاعات مهم رو داخلش ثبت میکنم… ” PDA با جمله فارسی قاطی کرده بود.
    یه جایی هم اونجا که میگه “یه قفل بزرگ زنگ زده به این در هست… یعنی اینکه این در خیلی وقته باز نشده!” این بی معنیه به نظرم. چه ربطی به زنگ زدن قفل داره؟یعنی اگر کسی یه قفل زنگ زده و کهنه بزنه به یه در به این معنیه که اون در سالهاست مثلا باز نشده؟ 😕