اخبار موبایل

بازی Fortnite برای اندروید عرضه می‌شود اما انحصاری سامسونگ

بازی Fortnite برای اندروید عرضه می‌شود اما انحصاری سامسونگ

وی جی مگ: در حالی که هم‌اکنون ساخته بتل رویال Epic Games تقریبا برای تمامی پلتفرم‌ها در این کره خاکی در دسترس قرار گرفته اما بسیاری منتظر هستند تا بدانند دقیقا چه زمانی بازی Fortnite برای اندروید عرضه می‌شود.

 به گزارش وی جی مگ، براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت GamingBolt، این وبسایت مدعی شده بازی Fortnite برای اندروید به‌زودی انتشار می‌یابد اما نه به آن صورتی که خیلی‌ها انتظار دارند. در همین راستا این گزارش مدعی شده بازی Fortnite در سال جاری برای گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد اما در ابتدا به مدت یک ماه تنها در درسترس گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ قرار می‌گیرد. باید توجه داشت Galaxy Note 9 تاکنون رونمایی شده اما این مسئله از سوی سامسونگ اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. به همین دلیل شاید معرفی این گوشی هوشمند به همراه Fortnite چندان دور از انتظار نباشد.

در ادامه گزارش مذکور اضافه می‌کند که این نسخه بازی شامل مزایایی چون V-Bucks، پوسته‌های رایگان و مواردی بیشتر خواهد بود. هم‌چنین ظاهرا این نسخه از قلم S-Pen سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر نکات قابل توجه این گزارش، دعوت سامسونگ از Tyler “Ninja” Blevins یکی از بهترین استریمرها و پلیرهای Fortnite برای لانچ این بازی روی دستگاه هوشمند خود است. هیج کدام از این موارد در حال حاضر چه از طرف سامسونگ و چه از طرف Epic Games مورد تایید واقع نشده بنابراین تا انتشار اخبار رسمی، آن‌جه را که خواندید به عنوان شایعه در نظر بگیرید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 19 =