اخبار موبایل

تایید شد؛ بازی Fortnite از طریق Google Play منتشر نمی‌شود

Fortnite از طریق Google Play منتشر نمی‌شود

وی جی مگ: چند روز پیش شایعه شده بود که بازی Fortnite از طریق Google Play Store در دسترس نخواهد بود و باید آن را به طور مستقیم دانلود کنید. به تازگی سازندگان این خبر را تائید کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای با Tim Sweeney مدیرعامل شرکت Epic Games او در مورد نسخه اندرویدی بازی صحبت کرد و گفت که Fortnite از طریق Google Play Store منتشر نخواهد شد و به طور مستقیم توسط خود Epic Games از طریق وب‌سایت رسمی بازی منتشر می‌شود.

به گفته Sweeney علت اصلی این کار این است که آن‌ها می‌خواهد ارتباط مستقیمی با مصرف کننده داشته باشند و علت دیگر این است که آن‌ها می‌خواهند که سیاست Google Play را دور بزنند که 30 درصد از سود بازی نسیب Google Play می‌شود.

Epic Games نسخه PC بازی را نیز از طریق Installer مخصوص شرکت خود منتشر شد و باعث شد که سود این بازی به حداکثر برسد. در مقایسه با App Store، PSN، Xbox Live و Nintendo eShop سود بیشتری نسیب سازندگان شد پس جای تعجبی ندارد که آن‌ها می‌خواهند بازی‌ها را بدون واسطه به فروش برسانند.

بازی‌ Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Microsoft Windows، Mac، iOS، PS4، Nintendo Switch و Xbox one در دسترس است  به زودی برای پلتفرم Android نیز منتشر خواهد شد ولی تاریخ عرضه دقیقی برای این پلتفرم مشخص نشده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 11 =