اخبار موبایل

درآمد 4 میلیارد دلاری بازی Clash of Clans

درآمد 4 میلیارد دلاری بازی Clash of Clans

وی جی مگ: این ماه فروشگاه آنلاین App Store سالگرد 10 سالگی خود را جشن می‌گیرد و در همین راستا آماری به دست آمده که نشان از درآمد 4 میلیارد دلاری بازی Clash of Clans از زمان عرضه تاکنون دارد. بازی که در بسیاری از نقاط دنیا مخاطب داشته و آمار به تنهایی روی پلتفرم‌های اپل نشان از موفقیت بسیار خوبش دارد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که بازی Candy Crush Saga با 280 میلیون‌بار دانلود، بیشترین آمار موجود در این زمینه را به خود اختصاص داده و توانسته از دید هزینه صورت گرفته از سوی مخاطب‌ها جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. همین اطلاعات نشان می‌دهد که بازی Clash of Clans با 4 میلیارد دلار به عنوان پردرآمدترین بازی تاریخ 10 ساله App Store شناخته می‌شود.

بازی‌هایی همچون Subway Surfers، Fruit Ninja، Angry Birds، Temple Run و Asphalt 8 هرچند از دید آمار در جایگاه‌های بالای جدول قرار دارند اما این شرایط را از دید درآمد تکرار نکرده‌اند. بازی‌های ژاپنی Monster Strike و Puzzle & Dragons از دید درآمد رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند و رتبه‌های پنجم و ششم نیز به دو بازی چینی Honour of Kings و Fantasy Westward Journey اختصاص یافته. با نگاهی به رتبه‌های بعدی متوجه می‌شویم که بازی Pokemon Go از دید درآمد در رتبه دهم App Store‌ قرار گرفته.

آمار به دست آمده نشان می‌دهد که آسیایی‌ها پرخرج‌ترین کاربرهای App Store هستند و 59 درصد هزینه و 49 درصد کل دانلودها را به خود اختصاص داده‌اند. جالب است بدانید که چین در سال 2015 موفق شده بود جایگاه آمریکا را به عنوان بزرگ‌ترین بازار App Store از آن خود کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 6 =